یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کارشناسی موسسه امام خمینی(ره)

حوزه/ با حضور و سخنرانی آیت الله مصباح یزدی، همایش تجلیل از پژوهشگران برتر موسسه امام خمینی (ره) و نیز رونمایی از برخی از تازه ترین آثار علمی و پژوهشی این موسسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سقای بی ریا، معاون پژوهش این موسسه به ارائه گزارشی درباره ساختار و اهم فعالیت های این معاونت در یک سال گذشته پرداخت و گفت: با وجود محدودیت های بودجه ای در سال 96 در برخی قسمت ها از جمله کتب علمی و پژوهشی و نیز طرح های پژوهشی ، ما رشد قابل توجهی داشته ایم.

وی با اشاره به این که 15 کارگروه پژوهشی در موسسه امام خمینی (ره) وجود دارد، گفت: در سال 96 در مجموع 15 کرسی ترویجی ، همچنین 57 نشست علمی و نیز 13 همایش به همت و مشارکت معاونت پژوهش در این موسسه برگزار شد که البته در برخی از آن ها نهادها و ارگان های حوزوی و غیر حوزوی نیز مشارکت داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و معاون فناوری قوه قضاییه نیز در ادامه به توضیحات صریحی درباره وضعیت شبکه های اجتماعی در ایران به خصوص تلگرام و آفات و آسیب های آن پرداخت و خواستار مدیریت درست و به موقع آن ها شد.

گفتنی است در خاتمه این مراسم از برخی از شاخص ترین آثار علمی و پژوهشی موسسه امام خمینی (ره) با حضور آیت الله مصباح یزدی رونمایی شد و از پژوهشگران برتر تجلیل به عمل آمد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha