جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ در جلسه کمیته هیئت های مذهبی و تشکل های دینی ستاد دهه فجر استان قزوین بر ضرورت انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان و محتوا بخشی به برنامه های ایام پیروزی انقلاب تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام عباس نظری، امروز در جلسه کمیته هیئت های مذهبی و تشکل های دینی ستاد دهه فجر استان که در اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: در آیات قران روزهایی به نام ایام الله داریم که به خاطر ویژگی های خاص از ماندگاری ویژه ای برخوردار شده اند.

وی با اشاره به این که در انقلاب اسلامی ایران روزهایی داریم که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده که خاطرات ارزشمندی را میان مردم تداعی می کند که مهمترین آن ۲۲ بهمن است،  ادامه داد:  ۲۲ بهمن روزی است که کشورمان برای همیشه از زیر یوغ استبداد و استعمار خارج شد و طاغوت را به زباله دان تاریخ انداخت و عزتی همیشگی را برای کشور به ارمغان آورد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی آرمان های مردم برای تعیین سرنوشت خویش و کوتاه کردن دست استکبار جهانی و مداخله کنندگان محقق شد، در دوران انقلاب اسلامی ملت ایران هم صدا و منسجم تصمیم گرفتند که نظام شاهنشاهی را ساقط کنند

حجت الاسلام  نظری تصریح کرد:  امام راحل تمام سختی های دوران مبارزه را به جان خرید تا بتواند استقلال و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد و وظیفه آحاد مردم است که با کار و تلاش شبانه روزی در راستای حفظ آرمان های نظام گام بردارند.

وی اظهار کرد: باید برای انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان برنامه های ایام الله دهه فجر با شکوه برگزار شود. دهه پیروزی انقلاب اسلامی باید به سمت بزرگداشت ارزش هایی حرکت کند که مردم به خاطر حفظ و گسترش آن در سال 57 انقلاب کردند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: باید بپذیریم که برخی از مردم خواسته های به حقی دارند که باید از سوی مسئولان به آن توجه شود، اما قرار نیست به بهانه مشکلات، برخی سوء استفاده کرده و در صفوف مردم نفوذ کنند و با آتش زدن قرآن و اموال عمومی و بیت المال به نظام آسیب بزنند و کشور را به آشوب بکشانند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآورشد: باید با بصیرت و آگاهانه از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم و امروز همه وظیفه داریم با هوشیاری نگذاریم فرصت طلبان به ارکان نظام ضربه وارد کنند.

وی اظهار کرد: همانگونه که تشکل های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند امروز هم باید شما به عنوان سربازان فرهنگی در جبهه انقلاب اسلامی وارد صحنه شوید و از ارزش ها دفاع کنید.

نسل جوان باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شود

حجت الاسلام موسوی صفی خانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین نیز در این جلسه گفت: نسل جوان ما باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شود و بداند که اگر انقلاب به پیروزی  نمی رسید چه بلایی بر سر این کشور و مردم می آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین با اشاره به این که ایام‌الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بازخوانی اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل در ابعاد و حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: به رغم تلاش‌های گسترده رسانه‌های استکباری علیه انقلاب اسلامی ایران، صدور انقلاب با گسترش بیداری و مقاومت اسلامی، دنیا را مبهوت کرده است و جهانیان با مشاهده تزلزل نظام استکباری به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در برابر جبهه مقاومت اسلامی، به عظمت و اقتدار ایران اسلامی پی برده‌اند.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: مستکبران همواره به دنبال ایجاد ناامیدی در میان ملت ایران و تخریب وجهه انقلاب اسلامی هستند، اما بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب، هیچ‌گاه زمینه‌های تحقق اهداف آنان فراهم نبوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha