جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی سنندج

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از امضای تفاهم نامه همکاری تبلیغی و فرهنگی بین این اداره کل و حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی، در نشستی با مدیر و اساتید مدرسه علمیه ریحانه النبی سنندج، گفت: جامعه امروز می طلبد که به حوزه ها و مدارس علمیه خواهران توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه بانوان طلبه از ظرفیت های بسیار بالایی در امور تبلیغی برخوردارند، افزود: برهمین اساس تفاهم نامه ای بین اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان و حوزه علمیه خواهران استان منعقد شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم نامه، کلاس های آموزش شیوه تبلیع توسط یکی از اساتید حوزوی و دانشگاهی استان کردستان برای طلاب خواهر و همسران آنانبرگزار می شود.

در ادامه این نشست، مدیر مدرسه ریحانه النبی سنندج نیز در سخنانی گفت: حوزه علمیه خواهران، طلاب مبلغ را به در سه کار گروه دسته بندی کرده است که این سه گروه شامل کارگروه تخصصی «کودکان و نوجوانان»، «زنان»، و «خانواده» می شود.

فرشته رضایی افزود: در صورت تداوم همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان می توانیم برنامه های مورد بحث در این جلسه را عملیاتی نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha