پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مولایی

حوزه/ حجت الاسلام مولایی گفت: در راستای بصیرت افزایی سیاسی طلاب خواهر، در سه ماه اخیر بیش از ۸۰۰ نشست بصیرت افزایی سیاسی در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شده است و این مسئله بیانگر توجه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به انقلابی بودن حوزه‌های علمیه خواهران است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام علی مولایی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت با بیان اینکه ۱۹ دی حماسه‌ای تاریخ‌ساز و نقطه عطف در پیروزی شکوهمند انقلاب بود اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه بصیرت‌افزایی سیاسی، حجاب و عفاف، اسراف و تبذیر، ‌ خانواده، سبک زندگی اسلامی و بیکاری و آسیب‌های اجتماعی آن فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند.

وی افزود: حادثه ۱۹ دی موجب شد که رژیم پهلوی در عکس‌العمل حوادث قم و مهار حرکت مردم، گروهی از شاگردان امام راحل را به دیگر شهرها تبعید کند، ولی با این تبعیدها امواج نهضت را از قم به دیگر نقاط کشور پراکنده کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: یکپارچگی و فداکاری مردم و قیام عمومی حوزه علمیه نقش اساسی در شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی و واژگونی نظام 2 هزار 500 ساله داشت و با پیروزی این نظام قطب جدیدی در دنیا در مقابل غرب و شرق به وجود آمد و انفجاری در دنیا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران همواره انقلابی هستند ادامه داد: در راستای بصیرت افزایی سیاسی طلاب خواهر، در سه ماه اخیر بیش از ۸۰۰ نشست بصیرت افزایی سیاسی در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شده است و این مسئله بیانگر توجه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به انقلابی بودن حوزه‌های علمیه خواهران است.

حجت‌الاسلام مولایی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر مدارس علمیه خواهران به بلوغی رسیده‌اند که به صورت مستقل، در زمینه‌های مختلفی از جمله بصیرت‌افزایی سیاسی، پاسخ‌ به شبهات، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و ... به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند و این بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران همواره در مسیر رهنمود‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید حرکت می‌کند اظهار کرد: حوزه‌های علمیه همواره باید انقلابی باشد چرا که هویت و ذات حوزه‌های علمیه انقلابی بودن و انقلابی‌‌گری است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه پرچم‌دار بصیرت و دشمن‌شناسی هستند، مطرح کرد: در زمانی که استکبار جهانی به کشور ایران چشم دوخته بود این طلاب و روحانیون بودند که در صحنه حاضر شدند، مردم را آگاه ساختند، اجازه فعالیت به دشمن را ندادند و با کمک آحاد و اقشار مختلف مردم رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha