جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری از پیگیری ارزشمند آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و حضور حجت الاسلام والمسلمین غفوری در حوزه علمیه شهرستان تاکستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در دیدار با قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، بر لزوم پیگیری مطالبات قانونی و به حق مردم تاکید کرد و گفت: در حوادث اخیر اگر مردم چه ابتدای امر مردم به گرانی و مشکلات معیشتی و اقتصادی اعتراض کردند که این اعتراض مطالبه به حق و قانونی مردم است، اما در این بین عده ای سوار بر موج اعتراضات مردمی شدند و شعار های ساختار شکنانه ای دادند و عده ای هم هدفمند و سازماندهی شده وارد شدند و افرادی گول آنها را خوردند و به جان و مال واموال عمومی خسارات وارد کردند.

وی افزود: مردم ما با مردم زمان مشروطه و ملی شدن صنعت نفت تفاوت فاحشی دارند، چرا که در آن دوران دشمن با مکر وحیله بین مردم و رهبران فاصله انداخت که نهایتا در مشروطه منجر به قلدری رضا خان و در ملی شدن صنعت نفت منجر به ادامه استبداد رضاخان شد، اما در دوره انقلاب اسلامی از زمان شکل گیری انقلاب تاکنون، مردم نقش آفرین بوده اند و در برهه های محتلف بینی دشمن را به خاک مالیده اند.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در فتنه های مختلف مثل فتنه 78و88 و امروز هم در فتنه 96 مردم با بصیرت و هوشیاری نقش آفرین شدند و با همین بصیرت و روحیه انقلابی ان شاءالله این پیچ تاریخی را به سلامت طی خواهیم کرد و با شکست مکرر دشمن، آینده دور را هر چه نزدیکتر خواهیم دید .

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: در سایه بصیرت و هوشیاری و وحدت و همدلی، مسلمانان سراسر جهان باید در برابر توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند..

وی برضرورت هوشیاری در مقابل برنامه ها و توطئه های دشمنان تاکید کرد و افزود: امروز هم برنامه ریزی دشمنان علیه ما ادامه دارد باید در مقابل آنان، دشمنان هوشیار باشیم تا نعمت انقلاب و استقلال از دست  نرود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری از پیگیری ارزشمند آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و حضور حجت الاسلام والمسلمین غفوری در حوزه علمیه شهرستان تاکستان قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha