پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان به خواسته‌های مردم توجه جدی داشته باشند، گفت: اشتغال و ازدواج دو خواسته مهم جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان، ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی در دستگیری و شناسایی عاملین حوادث اخیر در برخی از استان‌های کشور، اظهار داشت: قطعاً عوامل اصلی این حادثه تلخ به سزای اعمال ننگین و ناشایست خود خواهند رسید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خوشبختانه علیرغم تلاش‌های اخیر دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود، امروز شاهد خنثی شدن نقشه‌هایشان در کشورمان هستیم، تصریح کرد: ما در جامعه انقلاب اسلامی در وضعیتی قرار داریم که در دنیا بی‌نظیر است و همین موضوع سبب حسادت‌های دشمنانمان شده که به‌وضوح قابل‌رؤیت است و امروز بسیار خرسند و خداوند را شاکریم که امنیت به کشورمان بازگشته است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و دغدغه‌های ایشان در خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مردم خاطرنشان کرد: هرچند که امروز امنیت در آشوب‌های اخیر به کشورمان بازگشته است اما باید مسئولین و دولتمردان نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و به‌ویژه قشر ضعیف جامعه دقیق‌تر و دلسوزانه‌تر عمل کنند.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه جوانان کشور همواره و در لحظات حساس درصحنه حضورداشته و زحمات بسیاری را برای کشورشان کشیده‌اند، افزود: لازم است مسئولین توجه ویژه‌ای را به قشر جوان و نیازهای آن‌ها به موضوعاتی چون اشتغال و ازدواجشان داشته باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی بار دیگر با تمام قوا در مقابل دولت امریکا که خواهان فلج کردن جمهوری اسلامی ایران است ایستادگی کرد، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی ثابت کرد که ما خودمان برای سرنوشت کشورمان تصمیم گرفته و در هر شرایطی استقلال کشورمان را حفظ خواهیم کرد.

تولیت مدرسه علمیه تاکستان تصریح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی‌های خود جهت سوءاستفاده گری از تجمعات اعتراض‌آمیز مردم ایران به این ناامنی‌ها دامن زد که البته با روشن‌بینی و بصیرت مردم درهم‌شکسته شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام علی بخشی مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان نیز در این جلسه، در خصوص اقدامات و پیگیری‌های مدیران ادارات شهرستان تاکستان در خصوص ساماندهی و تعمیر اتاق‌ها و حجره‌های طلاب و اساتید گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha