پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/در نشست اساتید و کارکنان حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به بصیرت مردم در خنثی سازی فتنه اخیر، بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی مردم و عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی صبح امروز در جمع اساتید و کارکنان حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اعتراضات اخیر در برخی از شهرهای کشور، اظهار داشت: اعتراضاتی که در این مدت توسط برخی از مردم در شهرهای کشور روی داد، نوعی اعتراض به وضعیت نامطلوب اقتصادی و معیشتی بود.

مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: هدف مردم در این تجمعات تنها اعتراض به وضعیت نامناسب اقتصادی بود، ولی گروه های معاند از این فرصت استفاده کرده و به دنبال به حاشیه کشیدن مسیر این اعتراضات بودند، ولی خوشبختانه ملت ایران در همان اوایل اعتراضات، متوجه شدند که عده ای می خواهند این تجمعات را به حاشیه بکشانند و پایه های نظام و ولایت را هدف قرار دهند.

حجت الاسلام دریایی عنوان کرد: جریان های معاندی که از سوی سرویس های اطلاعاتی، دشمنانی همانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی حمایت می شدند، به دنبال این بودند که رهبری این اعتراضات را به دست بگیرند، ولی بصیرت ملت ایران نقشه ها و فتنه های آنها را برملا کرد.

وی در ادامه به راه های برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی موجود اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری سالهاست که بر «اقتصاد مقاومتی» به معنای واقعی و عملی تاکید ویژه ای دارند، با این وجود متاسفانه برخی از مسئولان و دولتمردان این امر را جدی نگرفته اند و همین تساهل باعث شده است که اقتصاد ایران امروز دچار نوساناتی شود.

حجت الاسلام دریایی تصریح کرد: اگر می خواهیم این انقلاب در مقابل بدخواهان و دشمنان قسم خورده برای همیشه بیمه باشد، باید همه پشت سر ولایت فقیه قرار بگیریم و راه و صراط مستقیم را از ایشان بیاموزیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha