شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت : امروز در جبهه دیپلماسی نباید از کید و نیرنگ دشمنان انقلاب و آمریکا غافل شد و از چراغ سبز آنها خوشحال شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین، به رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما با کسی عهد اخوت و برادری نداریم و یک صاحب، مولا و نایب امام زمان داریم و دنباله‌ رو ولایت بوده و مردم با بصیرت و ولایتمدار نیز در  وقایع اخیر پیروز و سربلند بیرون آمده وروسیاهی وذلت برای دشمنان این نظام بر آمده ازخون شهدا ماند.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با ایجاد اختلاف بین آحاد جامعه، جمهوری اسلامی ایران را ناامن کند اما با هوشیاری ملت انقلابی، ولایت مدار و با بصیرت، آشوبگران و اغتشاشگران ناکام ماندند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز اوج عصبانیت کفار و مستکبرین از ملت ایران است و فرزندان دلیر و آگاه و با بصیرت ایران اسلامی،  ترفندها و توطئه‌‌ای آنها را  در عرصه‌های مختلف رصد می‌کنند و در برابر آنها ایستادگی و مقاومت می‌ کنند..

حجت الاسلام والمسلمین عباسی افزود: پیروزى انقلاب اسلامى، بسیارى از منافع بیگانگان به خصوص آمریکا را در مـعـرض نـابـودى قـرار داد و عـزم آنان را در مبارزه و دشمنى با ملت مسلمان ایران و دستاوردهاى نظام اسلامى دوچندان کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تداوم و ایستادگى در بـرابـر بـیگانگان، جز از طریق شناخت واقعى و دقیق آنان میسّر نخواهد بود و رمز و راز موفقیت امـام راحـل نـیـز در شـنـاخـت دقـیـق دشـمـنـان بـود و تـاریـخ صـدر اسـلام ، گـویـاى این حقیقت تلخ است که از ضعف هاى مهم و اساسى مسلمانان به خـصـوص در زمـان حـکـومـت حـضرت على(ع)، نشناختن دشمنان واقعى بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عبرت گیرى از ایـن جـریان ، نویدبخش راه آیندگان و سبب جلوگیرى از تکرار تاریخ خواهد شد وهمچنین نقشه دشمنانى را که در لباس ها و چهره هاى گوناگون در صدد ضربه زدن به کیان نظام اسلامى بـاشـنـد

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، حفظ انگیزه، هوشیاری، وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگی بصیرت‌افزا و خلاصه آمادگی‌های همه جانبه نباید فراموش شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان گفت : امروز در جبهه دیپلماسی نباید از کید و نیرنگ دشمنان انقلاب و آمریکا غافل شد و از چراغ سبز آنها خوشحال شویم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha