جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که مردم ولایت مدار و انقلابی مرکز استان امروز با این حضور خود به همه فتنه گران داخلی و خارجی فهماندند که همچنان پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند، تصریح کرد کرد: این ملت در هیچ شرایطی پشتیبانی خود از انقلاب را ترک نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری،  در حاشیه راهپیمایی مردم ساری در محکومیت اغتشاشات اخیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تجلیل از حضور حماسی مردم در خنثی کردن توطئه اخیر دشمنان علیه انقلاب، این حضور را نشان از بصیرت و هوشیاری مردم دانست.

وی با بیان این که بصیرت مهم ترین وجه تمایز ملت ایران با سایر ملت های جهان است، افزود: مردم کشورمان با شناخت و بصیرت بالا در صحنه دفاع از انقلاب حاضر شدند و پاسخ محکمی به توطئه گران داخلی و خارجی دادند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) با اشاره به این که معاندان و بدخواهان انقلاب از فضای اعتراضی مردم فهیم کشورمان در خصوص مسائل اقتصادی سوء استفاده کردند، بیان داشت: این عده قلیل تلاش داشتند با تحریک مردم به ویژه نسل جوان، فضای کشور را به سمت آشوب و التهاب پیش ببرند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که دخالت عوامل خارجی در تحرکات اخیر دشمن در داخل کشور به وضوح روشن است، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی به صورت مستقیم فرماندهی عملیات خرابکاری و اغتشاش در داخل کشور را عهده دار بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولتمردان آمریکایی بار دیگر به صورت آشکار و مستقیم دشمنی خود با ملت و ایران اسلامی را ثابت کردند، بیان داشت: آمریکایی ها با کشاندن موضوع داخلی ایران به شورای امنیت، ضمن سبک کردن جایگاه این سازمان بین المللی، شکست دیگری را برای خود در این شورا رقم زدند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که دولتمردان آمریکایی فکر می کردند با تحریک جوانان کشورمان می توانند مردم را در این توطئه و فتنه اخیر همراه کنند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها تصویر دلسوزانه و فریبکارانه ای که از خود در رسانه ها نشان دادند نیز نتوانست موجب همراهی مردم با خواسته های شوم آنها در داخل شود.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که ملت ایران دیگر فریب توطئه های دولتمردان آمریکایی را نخواهند خورد، بیان داشت: این مردم چهل سال است، افکار و عقاید مسؤولان آمریکایی را به خوبی می شناسند و هیچ گاه فریب دلسوزی های آنها را نخواهند خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم ولایت مدار و انقلابی مرکز استان امروز با این حضور خود به همه فتنه گران داخلی و خارجی فهماندند که همچنان پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: این ملت در هیچ شرایطی پشتیبانی خود از انقلاب را ترک نخواهند کرد.

وی ادامه داد: نبايد هيچ گاه از توطئه هاي دشمنان غافل شويم بلكه بايد بدانيم دشمن در شرايط مختلف بدترين حملات را عليه ما داشته است و اينكه در فتنه اخیر در خيابان شعارهای ساختار شکنانه سر مي دادند و در پي ديكته كردن رمز دشمنان و استكبار بودند همان حمايت از دشمن بود.

حجت الاسلام با بیان این که دشمني ها علیه انقلاب اسلامی هر روز رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد، خاطرنشان کرد: این بار دشمن به بهانه مسائل اقتصادی تلاش کرد تا آتش فتنه را در کشورمان روشن کند که با هوشیاری مردم خاموش شد.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که مردم کشورمان همانند گذشته بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: مسؤولان باید قدر چنین مردمی را بدانند و در جهت رفع دغدغه ها و خواسته های آنها گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رسیدگی به دغدغه های به حق مردم وظیفه اصلی مسؤولان و مدیران کشور است، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور به ویژه دولت و مجلس نباید بگذارند مشکلات اقتصادی موجب بروز چنین حوادثی در جامعه شود.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که مردم کشورمان از شعارها و وعده های توخالی خسته شده اند و می خواهند شعارهای داده شده از سوی مسؤولان را در عمل ببینند، تصریح کرد: مسؤولان نباید شعار و وعده ای به مردم بدهند که از اجرای آن ناتوان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha