پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلبه مصدوم

طلبه مصدوم حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که طلاب و مردم انقلابی همچنان در دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه جانانه ایستاده اند و اجازه خودنمایی به تفاله های ضد انقلاب را نخواهد داد.

مهدی حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: دشمنان ایران در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود دنبال ایران منهای اسلام بودند که با بصیرت مردم و هوشیاری دستگاه های نظامی و امنیتی این فتنه خنثی شد.

وی ادامه داد: اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب مشخص شده و نظام اسلامی به برکت وجود نیروهای انقلابی و مردمی هر روز به اهداف والای خود نزدیک تر می شود.

  طلبه مصدوم حوزه علمیه شهرستان تاکستان، رهبری، مردم و قرآن را سه رکن جدایی ناپذیر نظام جمهوری اسلامی دانست وخاطرنشان کرد: حفظ ارزش های نظام اسلامی و خون مقدس شهدا در گرو اتحاد مردم، پشتیبانی از رهبری و بهره گیری منویات نورانی مقام معظم رهبری می باشد.

حاجی زاده بیان داشت: استکبار جهانی با تبیلغات و هجمه های فرهنگی ملت ایران را به جدایی از نظام اسلامی و ارزشهای والای انقلاب اسلامی  هدایت می کنند، اما ملت با بصیر ایران اسلامی در همه صحنه ها به خصوص در وقایع اخیر ،توطئه های آن ها را خنثی و نقشه های شومشان را نقش برآب نمودند.

وی به حمله عده ای آشوب گر به حوزه علمیه شهرستان تاکستان اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای که از سوی دشمنان نظام اسلامی هدایت شده بودند که هدفی جز از بین بردن انقلاب نداشتند، به این مرکز دینی حمله و مورد هتک حرمت و تخریب قراردادند که خوشبختانه عاملین این حادثه تلخ توسط دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند و  باید با این افراد ضد انقلاب قاطعانه برخورد نمایند.

حاجی زاده در پایان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که طلاب و مردم انقلابی همچنان در دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه جانانه دفاع ایستاده اند و اجازه خودنمایی به تفاله های ضد انقلاب را نخواهد داد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha