چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سالگرد شهدای سانحه «علمدار رود» در شهر کویته

حوزه/ دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری و دیگر علماء، سیاستمدارن و خانواده شهدای در مراسم سالگرد شهدای سانحه «علمدار رود» حضور پیدا کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه«، پنجمین سالگرد شهدای سانحه علمدار رود کویته بعنوان روز استقامت، و همبستگی مظلومین در شهر کویته برگزار شد.

در این اجتماع دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری و دیگر علماء،سیاستمدارن و خانواده شهدای حضور داشتند.

در این اجتماع دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری، علماء و اعضای حزب مجلس وحدت، خانواده شهدا و عضو مجلس استان بلوچستان آغا رضا سخنرانی کردند.

گفتنی است که  در ۱۰/۱/۲۰۱۳میلادی، در علمدار رود، انفجار شدید رخ داد در نتیجه آن  پیش از ۱۰۶ نفر از شیعیان این شهر کشته شده بودند. بعد از این حادثه به علت تظاهرات شیعیان در سراسر این کشور دولت پاکستان نیز از ترس تشدید بحران در سراسر کشور به پذیریش خواسته های بازماندگان حادثه تروریستی شهر کویته تن داد و مجبور به انحلال دولت ایالت بلوچستان شد.

   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha