پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام صادقی

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: کسانی که به صورت اتفاقی و یا با تحریک دیگران هیجان زده شدند با طی مراحل قانونی آزاد می شوند ولی افرادی که برای تخریب اموال عمومی و شخصی مردم دیگران را تحریک کردند و یا در این جریان تأسف بار نقشی داشتند و همچنین اغتشاگران محرک و معاند را به اشد مجازات محکوم می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، صبح شنبه در بازدید از شعب ویژه رسیدگی به حوادث اخیر، گفت: دستگاه قضایی استان از ابتدای تجمع ها تلاش کرد تا ضمن انجام وظایف و تکالیف قانونی مانع از تشدید اقدامات ضدامنیتی شود.

 وی افزود: به ضابطان قضایی تاکید کرده بودیم تا براساس اخبار و گزارش های رسیده مراقبت های لازم را داشته باشند تا تعداد محدودی که در میان مردم پنهان شده و سعی کردند با تحریک حاضران، نوعی تقابل میان مأموران و مردم ایجاد کنند با افراد عادی تفاوت قائل شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با درایت ضابطان و مدیریت شایسته دستگاه های مختلف حاضر در صحنه، عوامل محرک دستگیر شدند و برای رسیدگی شایسته و متمرکز، شعب ویژه رسیدگی در قزوین و تاکستان تشکیل شده است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: دستگاه قضایی در خصوص دستگیر شدگان بررسی و تحقیق لازم را انجام داده و این روند ادامه خواهد یافت از این رو کسانی که به صورت اتفاقی و یا با تحریک دیگران هیجان زده شدند با طی مراحل قانونی آزاد می شوند ولی کسانی که برای تخریب اموال عمومی و شخصی مردم دیگران را تحریک کردند و یا در این جریان تأسف بار نقشی داشتند و همچنین اغتشاگران محرک و معاند را به اشد مجازات محکوم می کنیم.

دادستان عمومی وانقلاب قزوین بیان ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری در رهنمودهای اخیرشان فرمودند ما تلاش می کنیم میان افراد معاند و ناآگاه تفاوت قائل شویم اما تاکید داریم متجاوزان به اموال عمومی و مردم باید مجازات شوند.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی بخش عمده کار خود را انجام داده و امروز بخش عمده کار بر دوش رسانه ها و دستگاه های فرهنگی است که امیدواریم به آن عمل کرده و اطلاع رسانی را انجام دهند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: امروز دیگر توطئه دشمن خنثی شده و با ایجاد امنیت و آرامش در کشور، مسئولان باید تنها به فکر خدمت به مردم باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha