سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار کشکولی

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: رسانه ها در مقابله با تهدیدات دشمن هوشمندانه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی امروز در آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در سالن امفی تئاتر حوزه هنری استان لرستان با بیان اینکه امروز رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری، مجازی و مکتوب رسالتی سنگین بر عهده دارند افزود: امروز رسانه ها ارتباطات در فراسوی مرزها را ملموس کرده اند .

وی با بیان اینکه مبانی دینی حکومت ما بارها توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است، اظهار داشت: اصحاب رسانه باید مراحل پنج گانه، اهداف انقلاب اسلامی را اجرایی نموده و در راستای اسلامی نمودن سازمان ها تلاش خود را به کار گیرند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه رسانه ها باید با به چالش کشیدن مدیران و مسئولان در راستای تحقق اهداف میهن اسلامی تلاش نمایند یادآور شد: رسانه ها باید به دور از انگیزه های مالی در راستای رسالت خود قدم بردارند و مشکلات جامعه را با فرهنگ سازی و نقل و انتقال به مسئولان مرتفع نمایند .

سردار کشکولی با اشاره به اینکه رسانه ها باید در برخی مواقع تعالی بخش و در برخی مواقع دیگر به روشنگری بپردازند، خاطرنشان کرد: رسانه های متعهد باید برای انتشار مطالب خود برنامه ریزی کرده و با تشکیل اتاق فکر رسالت خود را انجام دهند .

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور بوسیله رسانه های معاند حمایت می شد گفت: رسانه های متعهد و اسلامی همواره باید مراقب نقشه های دشمن باشند و در این زمینه هوشمندانه عمل نمایند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به اینکه رسانه ها باید خطوط قرمز را رعایت کنند بیان داشت:بخشی از دعواهای جناحی و ایجاد تفرقه کار دشمن است و در این زمبنه رسانه های متعهد باید در مقابل نقشه ها و توطئه های دشمنان هوشیار باشند .

سردار کشکولی با اشاره به اینکه رسانه ها باید خدمت به مردم،عدالت و سلامت اقتصادی ،مبارزه با فساد ،قانون گرایی ،حکمت و خردگرایی را در سر لوحه رسالت ها و وظایف خود قرار دهند افزود:رسانه ها باید همواره یا نقد منصفانه و صیانت از قانون و توجه به ظرفیت های کشور در راستای تحقق آرمان ها و اهداف اسلام و انقلاب گام بردارند .

وی در پایان گفت: رسانه های متعهد در راستای امیدبخشی به مردم و ناامید کردن دشمنان قلم می زنند.

گفتنی است، یک هزار و یک صد اثر در قالب عکس، یادداشت، فیلم، خبر، مستند و گزارش به دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر لرستان ارسال شده است.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha