جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس توانست نقش های مهم و اثرگذاری را در عرصه های مختلف به نمایش بگذارد و امروز باید رسانه ها که بیشترین اثر تبلیغی را دارند ابعاد زندگی شهدای روحانی را به خوبی در قاب دوربین برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان به تصویر بکشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه شیخ الاسلام قزوین به نقش ارزشمند روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیت با اتکای به اسلام ناب و بازسازی اندیشه دینی توانست اصلاحاتی عمیق و بنیادین در نظام اجتماعی  به وجود آورد.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: خوشبختانه امروز حوزه های علمیه  به عنوان اصلی ترین پایگاه فکر و فرهنگ اسلامی و مغز متفکّر و قلب تپنده اسلام، بیش ازهر عاملی در قوت و ضعف اجتماع مؤثر است.

وی با اشاره به این که روحانیون نقش به سزایی در اتصال مردم به ولایت فقیه دارند که باید توانایی تحقق این وظیفه را داشته باشند، ادامه داد: امروز دشمنان با توطئه‌های گوناگون به‌دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و روحانیت هستند، لذا طلاب و روحانیون سربازان امام زمان(عج) هستند که وظیفه دارند با تمام قوا در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستاده و نقشه‌های شوم آنها را خنثی کنند، البته باید هر روز ارتباط خود را با جامعه گسترده‌تر کنند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه با اشاره به نقش ارزشمند شهدای روحانی، بیان داشت: روحانیت در دوران دفاع مقدس توانست نقش های مهم و اثرگذاری را در عرصه های مختلف به نمایش بگذارد و امروز باید رسانه ها که بیشترین اثر تبلیغی را دارند ابعاد زندگی شهدای روحانی را به خوبی در قاب دوربین برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان به تصویر بکشند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین در پایان گفت:  انجام فعالیت های تبلیغی بیان احکام و مسائل دینی و اقامه نماز جماعت در خطوط دفاعی و حضور همیشگی در بین رزمندگان اسلام از جمله برنامه های روحانیون در خطوط مقدم جبهه های حق علیه باطل بودکه باید امروز رسانه ها بیشتر به نقش ارزشمند این سربازان امام زمان (عج) پرداخته وبه آن توجه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha