شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله باریک بین

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان قزوین از رونمایی کتاب «یک عکس، یک خاطره آیت‌الله باریک‌بین» در قزوین در ایام‌الله دهه مبارکه فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام علاءالدین صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، اظهار داشت: کتاب یک عکس، یک خاطره مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در معاونت امور طلاب حوزه علمیه قزوین به چاپ رسیده است و به‌زودی رونمایی می‌شود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان قزوین افزود: مرحوم آیت‌الله باریک برخورد بسیار خوب و شیرینی داشت و روی دیگران تأثیر می‌گذاشت و هر جلسه‌ای که روحانیون و اساتید حوزه علمیه قزوین  با معظم له داشتیم با خاطرات شیرین و ماندگار همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله هادی باریک‌بین ساده زیستی و تقوای ایشان بود و این رفتار را در طول عمر با برکت خود حفظ کرد و این ویژگی بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام صفی خانی افزود:  البته یکی از خصوصیات انسان‌های مؤمن و موحد همین سادگی و ایمان است و ایشان از انسان‌های خداترسی بود که با رفتاری انسانی همه را مجذوب خود می‌کرد.

وی بیان کرد:  مقام معظم رهبری در سفر به استان قزوین با اشاره به شخصیت‌های برجسته‌ای چون آیت‌الله باریک‌بین این منطقه را مورد لطف و مرحمت خویش قرار دادند و امروز باجرئت باید گفت آیت‌الله باریک‌بین هویت و شناسنامه این خطه هستند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به چاپ این کتاب، افزود: این کتاب شامل 300 عکس از حضور روحانیون و اساتید و دیگر اقشار مختلف با مرحوم آیت‌الله باریک‌بین تهیه و گردآوری‌شده که در هر صفحه که عکسی منتشرشده، خاطره مربوط به آن عکس نیز به‌صورت کوتاه بیان‌شده که این کتاب در ایام‌الله دهه  فجر به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha