جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبادی در دیدار با فرماندهان مرزبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: فضای نیروهای مسلح عاری از تزویر و دروغ است و مانند فضای جبهه ها تمیز و مقدس است و نیروهای مسلح باید قدر این فضا را بدانند چراکه لشگر امام زمان(عج) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، با بیان اینکه رعایت بهداشت بر درمان اولویت دارد، گفت: اگر اصول بهداشتی رعایت شود انسان بیمار نمی‌شود.

وی، ارتکاب تخلف را نوعی بیماری دانست که شامل دو بخش است و افزود : بخش اول بیماری‌های جسمی و بخش دوم بیماری‌های فکری اخلاقی است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به مهمانان حاضر در جلسه، گفت: شما نیروهای خوبی در مجموعه تان دارید زیرا نیروهای مسلح قانون‌مند هستند و به همین دلیل به آنها نظامی می‌گویند، زیرا تمام فعالیت‌های آنها از راه رفتن گرفته تا صحبت کردن دارای نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، وقت گذاشتن بر روی افرادی که در مجموعه‌ الگو هستند را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: این افراد اگرچه جمعیتشان کم است، اما تأثیرات خوبی روی زیرمجموعه‌هایشان دارند.

وی با اشاره به ویژگی های یک مدیر قوی و منظم در مجموعه کاری، گفت: زمانی که فرمانده یک مجموعه اهل نظم و مقررات باشد زیر مجموعه وی هم مقرراتی می‌شوند ولی زمانی که خود فرمانده فردی بی‌تفاوت باشد مابقی مجموعه نیز بی‌تفاوت می‌شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی، حرف شنوی نیروهای مسلح را یکی از ویژگی های خوب آن ها دانست و افزود: اگرچه با این ویژگی می‌توان همه خیر و شر را با آنها در میان گذاشت اما درصورتی که نیروهای مسلح ایده آل باشند یا نباشند اثرگذاری مثبت یا منفی بر روی جامعه خواهند گذاشت.

حجت الاسلام عبادی حضور نیروهای مسلح در زمان های سرنوشت‌ساز و حساس جامعه ازجمله افتخارات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان از حضور قدرتمند نیروهای مسلح در جامعه ناامید می شوند و این نوعی قدرت بازدارندگی بالا برای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح به صورت غیرمستقیم بر جامعه اثرگذار خواهند بود و کسانی که در این حرفه مشغول خدمت هستند شامل عنایت خداوند شده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به اعضای پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: کسانی که در چنین مجموعه ای فعالیت می کنند در جهت راحتی و آسایش و رفاه جامعه قدم گذاشته اند و نباید ساختار این مجموعه به گونه‌ای باشد که به راحتی و آسایش خود فکر کنید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در پایان حفظ و حراست از شجره طیبه نیروهای مسلح را ضروری دانست و گفت: فضای شهرها کثیف و دارای دروغ و تزویر است، اما فضاهای نظامی مانند فضای جبهه ها تمیز و مقدس است، چراکه نیروهای نظامی لشگر امام زمان(عج) هستند و شما باید قدر این فضایی که در آن قرار دارید را بدانید.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha