دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نصرت الله لطفی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم گفت: خوشبختانه با توجه به حواشی که برای حضور مردم در این راهپیمایی به وجود آمد؛ اما مردم قم، حماسه ای دیگر آفریده و حضوری پرشور و پررنگ در دفاع از نظام، انقلاب و دین داشته و مشت محکمی بر دهان اغتشاشگران و آشوب طلبان کوبیدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نصرالله لطفی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که با حضور امامان جمعه شهرهای تابعه استان و مسئولان مراکز و نهادهای گوناگون این استان برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور فعال و مناسب مردم قم در کاروان یوم الله نوزدهم دی، اظهار داشت: برای تقسیم و توزیع مناسب کارت ورود دیدار با رهبر معظم انقلاب، تمام تلاش خود را انجام دادیم تا توزیعی عادلانه صورت بگیرد؛ البته همیشه گلایه و انتقاداتی وجود دارد که طبیعی است.

وی از راهپیمایی پرشور مردم قم در روز 13 دی امسال برای مقابله با فتنه گران نیز تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به حواشی که برای حضور مردم در این راهپیمایی به وجود آمد؛ اما مردم قم، حماسه ای دیگر آفریده و حضوری پرشور و پررنگ در دفاع از نظام، انقلاب و دین داشته و مشت محکمی بر دهان اغتشاشگران و آشوب طلبان کوبیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم به برنامه های سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در قم اشاره کرد و ابراز داشت: امسال همزمان با دهه فجر انقلاب، ایام فاطمیه اول را نیز در پیش داریم که هر دو برنامه را با تدبیر ویژه و به بهترین شکل انجام خواهیم داد.

لطفی خاطرنشان ساخت: «تبیین گفتمان انقلاب اسلام و تشریح دستاوردهای انقلاب»، «پاسخ به شبهات موجود نسبت به انقلاب و کارکردهای نظام»، «تقویت روحیه نشاط و شادابی و امید به آینده» و ... بخشی از اهداف بزرگداشت دهه فجر انقلاب است که هیچ کدام از این اهداف با مناسبت ها و مراسمات مذهبی ما تناقض نداشته و برنامه های مناسبی برای هر دو مناسبت در کنار هم خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ما نه توقع داریم که شهر به صورت کامل سیاه پوش شده و دهه فجر نداشته باشیم؛ نه توقع داریم فضای شهر به خاطر بزرگداشت فجر انقلاب فضای شادی بگیرد؛ بلکه باید از افراط و تفریط ها پرهیز شود.

گفتنی است، اعضای شرکت کننده در این نشست نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha