پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
«صدقه خانه» در بانک اسلامی مالزی راه اندازی شد

حوزه/ بانک اسلامی مالزی برهاد در راستای اسلامی سازی و مشارکت در فعالیت های اجتماعی نهادی با عنوان «صدقه خانه» راه اندازی کرده و قصد مشارکت دادن مردم در فعالیت های بانک اسلامی را دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از malaysiandigest، بانک اسلامی مالزی برهاد در راستای اسلامی سازی و مشارکت در فعالیت های اجتماعی نهادی با عنوان «صدقه خانه» راه اندازی کرد.

خیر الکمارودین، افسر مدیر اجرایی این بانک در این باره گفت: این بخش جدید به مشارکت مردم از طریق همکاری با بانک اطلاعاتی دیجیتال کمک خواهد کرد و برای هدایت پروژه های تامین اجتماعی در بخش های نادیده گرفته شده ای چون مراقبت های بهداشتی، آموزش و کارآفرینی نقش آفرین است.

وی در ادامه در مراسم افتتاحیه «صدقه خانه» در بانک اسلامی مالزی گفت: علاوه بر این مردم می توانند از کمک رسانی به این صدقه خانه، در پروژه هایی با استفاده از کانال های موجود در بانکداری اسلامی از جمله بانکداری اینترنتی، کارت اعتباری و غیره همکاری داشته باشند. به صورت محلی و بین المللی مردم می توانند کمک های مالی شان را به حساب بانکی خانه صدقه واریز کنند و بانک اسلامی متعهد می شود این مقادیر را با نرخ 1:1 به حداکثر 500 هزار رینگیت برساند.

این مقام بانک در پایان افزود: برای مرحله نخست بانک با کمک چند سازمان غیردولتی به عنوان شرکای استراتژیک در زمینه اجرای پروژه ها همکاری خواهد داشت و بانک اسلامی قصد دارد فناوری را با راه حل شرعی همراه سازد و  خدماتی ارائه دهد که با روند دیجیتالی فعلی مرتبط باشند. این ابتکار عمل بخشی از سفر دیجیتال بانک است تا از راحتی، خدمات کارآمد و تاثیر بسیار بالایی برخوردار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha