جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مالزی صنعت «بسته های هدیه غذای حلال» را توسعه می دهد

حوزه/ محمد نذری عزیز وزیر فرهنگ و گردشگری مالزی اعلام کرد به زودی بودجه جدیدی برای توسعه صنعت «بسته های هدیه غذای حلال» از این کشور برای خریداران خارجی قرار داده شده تا آن ها بتوانند محصولات را به سادگی از خارج مرزها خریداری کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از یاهو، مالزی قصد دارد به منظور توسعه صنعت گردشگری و ارتقاء صنعت محصولات غذای حلال در این کشور، بودجه جدیدی برای صنعت «بسته های هدیه غذای حلال» اختصاص دهد.

به گفته محمد نذری عزیز وزیر فرهنگ و گردشگری مالزی، این مفهوم جدید از آن سبب استثنایی است زیرا در فروش بین المللی بسته های هدیه غذای حلال در مقیاس بین المللی تاثیر گذشته که انتظار می رود تا سال 2020 ارزش آن به 73 میلیارد دلار آمریکا برسد.

نذری هنگام امضای یادداشت تفاهمی در دانشگاه کودو گفت: بسته های هدیه غذای حلال می توانند از این پس در خارج از کشور به دوستان و آشنایان و همکاران فرستاده شوند و دارای کیفیت «ثبات قفسه» هستند به این معنا که این غذاها نیازی به فریز کردند نداشته و می توانند در مدت زمان بیشتری در دمای اتاق سالم و دست نخورده باقی بمانند.

براساس این یادداشت تفاهم دانشجویان این دانشگاه می توانند برای تهیه و آماده سازی محصولات غذای حلال به ویژه از در ارتقاء بسته های غذایی، ایجاد نام تجاری و بازاریابی مشارکت داشته و با شرکت ها همکاری داشته باشند.

نذری در ادامه سخنانش گفت: با توجه به وضعیت کشور مالزی به عنوان یک ملت مسلمان درحال پیشرفت و دارنده سیستم و اسناد بیمه حلال در جهان، اکنون زمان آن رسیده که برنامه غذای حلال ویژه ای را به جهان معرفی کنیم تا خریداران بین المللی بتوانند به آسانی محصولات «غذای حلال» شرکت های مالزیایی را که دارای گواهینامه حلال تایید شده می باشند خریداری کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha