جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم مطهر حضرت زینب(س)

حوزه/ با ارائه ۱۰۰ مطلب جدید، دانشنامه حضرت زینب(س) به مناسب ولادت این بانوی مکرم اسلامی به منظور مطالعه علاقه مندان در مجموع با ۳۰۶ عنوان در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

مدیر پایگاه حوزه نت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر اظهارداشت: با افزایش این نمایه تعداد نمایه های دانشنامه حضرت زینب(س) به 306 مورد رسید که مطالب ارزشمندی را پیرامون زندگی این بانوی بزرگوار اسلام را به کاربران خود تقدیم می کند.

حجت الاسلام سیدحسن دهقان با بیان این که نمایه " فضائل و مناقب حضرت زینب(س)" دارای سه ریزموضوع می باشد، افزود: "صبر زینبی "، " شخصیت علمی حضرت زینب(س)" و "حضرت زینب(س) الگویی برای زنان" از جمله این ریز موضوعات دانشنامه حضرت می باشند.

وی گفت: اين دانشنامه در قالب 10 موضوع برگرفته از گزيده کتاب، چکيده پايان‌نامه، بريده جرايد، پرسش و پاسخ  می باشد.

مدیرپایگاه حوزه نت بیان داشت: دانشنامه حضرت زينب(س) به عنوان پيام‌رسان کربلا از بخش‌های متعددی همچون زندگينامه حضرت، رحلت و مرقد حضرت، حضرت زينب(س) و واقعه عاشورا، حضرت و امام زمان(عج) تشکيل شده است.

وی اظهارداشت: "حضرت زينب(س) در شعر، ادب و هنر"، "کتاب‌شناسی و پايان‌نامه‌ها"، "حضرت زينب(س) در پرسش و پاسخ"، "حضرت زينب(س) در اينترنت"، " حضرت بانوی کربلا"، "حضرت پرستار کربلا" و" خطبه‌های زينبيه" از جمله دیگر موضوعات این دانشنامه غنی می باشند.

یادآور می شود: علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه دانشنامه حضرت زينب(س) به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند.

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/79963

 انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha