سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سید محمدجواد موسوی ‌جزایری ، رئیس دفتر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام سید محمدجواد موسوی ‌جزایری، طی حکمی به عنوان رئیس جدید دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خوزستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تودیع و معارفه رئیس دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خوزستان با حضور علما، فضلا، روحانیون و جمعی از مسئولان، در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این مراسم آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به اهداف راه‌اندازی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، اظهارداشت: این مجمع یک مرکز جهانی برای معرفی اسلام ناب محمدی(ص)، نشر معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) و استحکام بخشیدن به وحدت اسلامی است.

امام جمعه اهواز، تصریح کرد: مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برای این راه‌اندازی شد که در سطح جهان پرچم جهانی «لااله‌الاالله، محمدا رسول‌الله و علی ولی‌الله» پا برجا باشد و امروز ما افتخار می‌کنیم که خوزستان به نام مقدس امیرالمؤمنین(ع) مزین و شناخته شده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، از اقدامات بسیار مطلوب حجت الاسلام علی نژاد، رئیس پیشین دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) تقدیر و حجت الاسلام سید محمدجواد موسوی ‌جزایری، طی حکمی به عنوان رئیس جدید این دفتر در خوزستان منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha