یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گلزار شهدا

حوزه/استاد حوزه علمیه شاهرود با بیان اینکه منع حضور دانش آموزان در گلزار شهدا از مفاد سند ۲۰۳۰ است، گفت: دشمن از ساده‌لوحی برخی سوءاستفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام محمدعلی حسام، امروز در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا کلاته خیج در شهرستان شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا با بیان اینکه دشمن در حال نفوذ است و باید هوشیار باشیم، اظهار داشت: امروز دشمن در حال نفوذ در ارکان اجرایی و تصمیم‌گیری کشور است و رهبری نیز بارها و بارها بر این موضوع تذکر و هشدار داده‌اند، اما برخی هنوز باور ندارند.

استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمن از ساده‌لوحی برخی سوءاستفاده می‌کند، تصریح کرد: دشمن از این ساده‌انگاری ما به‌خوبی در حال استفاده است و تلاش دارد تا با این امر بتواند آنچه خود می‌خواهد را القاء نماید و جامعه را به سمتی که خود می‌خواهد هدایت کند.

وی با بیان اینکه امروز ما شاهد هستیم هر روز چهره‌ای جدید از سند ۲۰۳۰ در کشور نمایان می‌شود، افزود: نمونه آخر آن بخشنامه‌ای بود که حضور دانش آموزان در گلزار شهدا را منع می‌کرد که باز تا اعتراض شد گفتند اشتباه شده است درصورتی‌که اشتباهی در کار نیست دارد سند ۲۰۳۰ اجرا می‌شود، اما در خاموشی و خفا، البته این‌ها فکر می‌کنند که مردم غافل هستند.

حجت‌الاسلام حسام با بیان اینکه در آستانه دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان بیان کرد، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تحریف تاریخ تلاش دارد تا دوران ستم‌شاهی را مثبت جلوه دهد و با بزرگنمایی کارهایی که انجام داده‌اند که البته برای منافع بیگانگان بوده آن‌ها را تطهیر کنند، اما باید بدانند که این تلاش‌ها بی‌فایده است.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما مانند نسل اول انقلاب با بصیرت و آگاهی درصحنه است، گفت: جوانان امروز گول توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند و با الگوگیری درست از شهدا و ایثارگران راه درست را پیداکرده و با صلابت به‌ پیش می‌رود و مسئولین و دست‌اندرکاران باید این جوانان را دریابند و به فرموده رهبر انقلاب «به جوانان اعتماد کنند تا این انقلاب با انرژی و نشاط به قله‌ها پیش برود».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha