شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبلیغ جهادی

مسئول اداره تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان در طرح محرومیت‌زدایی فرهنگی ۱۷ روستای خراسان شمالی مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری سلسله نشست های کمیته‌های تخصصی دهه فجر اظهار داشت: طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان در طرح محرومیت‌زدایی فرهنگی ۱۷ روستای خراسان شمالی مشارکت دارند.

وی افزود: طرح محرومیت‌زدایی فرهنگی در بخش سرحد شیروان که متشکل از 17 روستا است با حضور 20 روحانی ملبس خراسان شمالی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: فضاسازی منطقه، فراهم آوردن زمینه ترک اعتیاد معتادان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در آن منطقه و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از جمله فعالیت‌های طلاب و روحانیون اعزامی است.

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در تمام شهرستان‌های استان و مسابقات ورزشی بین حوزویان از دیگر اقدامات در دست اجرای حوزه علمیه استان در ایام‌الله دهه فجر است.

وی در خصوص خدمت روحانیون در تمام طول سال به مردم مناطق مختلف استان نیز گفت: خروجی و برآیند برنامه‌های ما در طول سال باید در ایام‌الله دهه فجر باشد و این‌طور نباشد که فقط در دهه فجر اقداماتی انجام شود که این موضوع در دستور کار حوزه علمیه قرار دارد.

حجت‌الاسلام مهرپویان همچنین با اشاره به بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان افزود: با توجه به اغتشاشات اخیر و فریب‌خوردگی برخی از نوجوانان و جوانان عزیز کشور، حوزه علمیه استان با اعزام 57 روحانی به مدارس استان٬ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، در جهت بصیرت افزایی این قشر اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان در طول دهه فجر به مدارس برای سخنرانی و بیان خدمات نظام و انقلاب و بصیرت افزایی اعزام می‌شوند، گفت:  با توجه به تقارن دهه فجر با دهه اول فاطمیه (س)، در مدارس، گفتمان دینی و تبیین سیره فاطمی توسط روحانیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha