پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی اطلاعیه‌ای از عموم مرم مؤمن باب الرضا گنجینه معرفت‌ها برای حضور در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در اطلاعیه ای با دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر، آورده است: به شکرانه نعمت بی‌بدیل انقلاب شکوهمند اسلامی، در آستانه طلیعه چهلمین پگاه عزت؛ آزادی و شرافت، مردم شریف باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها همگام با امت فجر آفرین و عزیز ایران اسلامی، متحد و یکپارچه و با گام‌های استوار و باصلابت با تأسی از شهدای عزیز بهمن خونین و انقلاب اسلامی؛ وفاداری خویش را به مکتب روح‌بخش خمینی کبیر(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله) تا آخرین قطره خون خود اعلام داشته و در پاسداشت این نعمت الهی که به برکت خون پاک هزاران شهید گلگون‌کفن و صبر و استقامت تحسین‌برانگیز خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران حاصل شده؛ " فَاستَقِم کَما أُمِرت..." در این مسیر متعالی خواهند ایستاد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام(صلوات ا... علیه)، حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(سلام ا... علیها) را به محضر حضرت ولی عصر؛ امام زمان(عجل ا... تعالی) و نائب ایشان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و امت حزب‌الله تسلیت و تعزیت گفته و از عموم مردم انقلابی و ولایتمدار باب الرضا گنجینه معرفت‌ها، دعوت می‌کند تا همچون همیشه با قلب‌های فاطمی، در مراسم گرامیداشت  سـی و نهمین سالگرد لحظه ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی«رحمت‌الله علیه» حضور یافته و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی تجدیدعهد نمایند.

ضمناً مراسم گرامیداشت یوم ا... 12بهمن در مرکز استان ساعت 08:15 صبح در میدان شهید بجنورد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha