جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام زرینه

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین‌زهرا گفت: دهه فجر زمانی کلیدی برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارکه فجر با اشاره به برگزاری آئین‌های گرامیداشت این دهه در کشور اظهار داشت: گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارکه فجر در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تنها و تنها برگزاری ساده سالگرد یک حادثه و موفقیت تاریخی نیست، بلکه مظهر اقتدار همه‌جانبه ملت مسلمان ایران است.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین‌زهرا تصریح کرد: با افزودن یک سال دیگر به عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شکست سالانه توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی به رهبری شیطان بزرگ را باشکوه خاصی جشن خواهیم گرفت.

وی افزود: باید مواظب باشیم که استکبار جهانی از مناسبت‌هایی مثل دهه فجر که می‌تواند منشأ بروز تهدیداتی علیه منافع نامشروع آن‌ها باشد، با تغییر باورها و انتشار شبهات و نهایتاً تغییر ذائقه‌ها و بسترها، برای خود فرصتی نسازد، چراکه دشمنان ما بیدار و درصدد شبیخون‌های متعددند و چه‌بهتر که ما هم بیدارباشیم و با چشمان باز، فتنه‌های دشمنان خود را رصد نماییم.

امام‌جمعه شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد:  اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر باید مردمی و با کیفیت بیشتری نسبت به سنوات گذشته اجرا شود، چراکه این فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد:  مبلغان با انجام رسالت درست خود نباید اجازه دهند که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی دور شوند.

حجت‌الاسلام زرینه با اشاره به اینکه شکوه و عظمت جشن‌های انقلاب باید همچون اعیاد باستانی باشد، بیان کرد: ما باید این برنامه‌ها را به‌گونه‌ای برگزار کنیم که در ذهن کودکانمان تبدیل به خاطره‌ای شاد و نشاط‌آور شود و هرساله منتظر فرارسیدن جشن‌های انقلاب باشند.

وی افزود: ما به شهدا و انقلاب بدهکاریم و چه مراسمی مهم‌تر از گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب که باید حضور فعالی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha