یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار قزوین

استاندار قزوین در جمع روحانیون، طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای ترویج و انتقال آرمانهای انقلاب به نسل جوان است و باید با روش های اقناعی بتوانیم نسل کنونی را به آینده امیدوار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس عبدالحمید زاهدی در همایش «فجر آفرینان» که با حضور روحانیون، طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارشد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد:  انقلاب ما با سایر کشورها متفاوت است ماهیت انقلاب اسلامی ایران، فرهنگی است لذا همه میدانند فرهنگ مرز ندارد و برای ما برنامه دارند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند نشان دهد نظام اسلامی ناکارآمد است، گفت: با توجه به اینکه خدماتی که در روستاها در چهار دهه اخیر ارائه شده بی سابقه بوده است، اما نتوانسته ایم آن را بخوبی معرفی و تبیین کنیم.

 زاهدی خاطرنشان کرد: همه دولت ها تلاش کردند تا به مردم خدمت کنند و ما هم وظیفه داریم دستاوردهای نظام را بگوییم، به جوانان بگوییم چرا انقلاب کردیم و اهمیت استقلال و برچیده شدن استبداد را برای نسل جوان تبیین کنیم، البته راهی طولانی در پیش داریم و دشمن هر روز توطئه می کند لذا باید با جدیت تلاش خود را ادامه دهیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دشمن با حمله سایبری، نظامی و اقتصادی در صدد آسیب رساندن به نظام است و گاهی انقدر تبلیغ می کنند که خودمان هم باور نمی کنیم کاری شده است.

وی تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای ترویج و انتقال آرمانهای انقلاب به نسل جوان است و باید با روش های اقناعی بتوانیم نسل کنونی را به آینده امیدوار کنیم.

 زاهدی بیان داشت:  باید تلاش کنیم تا جشن های پیروزی انقلاب اسلامی مردمی باشد و با مشارکت سازمانهای مردم نهاد برنامه هایی متناسب با ذائقه مردم را در این ایام تدارک ببینیم و اجرا کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: شفافیت مسئولان در پاسخگویی به ابهامات و راهنمایی درست نسل آینده و بیان موفقیت های نظام در بخش های مختلف می تواند مسیر روشنی را در چشم انداز دید جوانان نسبت به تداوم حمایت از نظام ایجاد کند.

وی در پایان از افتتاح 1069 پروژه با هزینه ای بالغ بر چهل هزار میلیاردریال در ایام الله دهه مبارکه فجر خبرداد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha