دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب قزوین

حوزه /حجت الاسلام علائیان گفت: امروز مرکز خدمات حوزه تمام طلاب و روحانیون شیعه، سنی، برادران، خواهران، ایرانی و غیر ایرانی و همچنین خانواده آنان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علائیان در راستای نوزدهمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات با حضور در شهرستان قزوین با طلاب مدارس علمیه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با طلاب مدارس علمیه التفاتیه، فاطمیه، مولاوردیخان و صالحیه شهرستان قزوین دیدار کرد.

وی در این دیدارها گفت: طلاب و روحانیون سربازان حضرت ولی عصر(عج) هستند و امام زمان(عج) سربازان خود را تحت پوشش خود داشته و نسبت به آنها عنایت دارد و ما هم نسبت به حضرت دارای وظایفی هستیم و باید برای گسترش معارف اسلام در جامعه تلاش کنیم.

حجت الاسلام علائیان با بیان اینکه جوانان، امانت‌های حضرت ولی‌عصر(عج) دست من و شما هستند، گفت: امروز جوان‌ها تشنه معارف الهی هستند و ما وظیفه داریم این مکتب را به مردم برسانیم.

وی ضمن تاکید بر علم آموزی گفت: طلاب و روحانیون زمانی در تبلیغ موفق‌تر هستند که خوب درس خوانده باشند.

مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه گفت: دوران جوانی بهترین دوران برای علم‌آموزی است و شما باید از فرصتی که دارید بهترین استفاده را ببرید و قدر آن را بدانید چراکه که دیگر این فرصت‌ها در زندگی شما تکرار نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه تأسیس مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سال 70 با هدف کاهش مشکلات و دغدغه طلاب و روحانیون برای پرداختن به امور طلبگی توسط مقام معظم رهبری تشکیل شد.

حجت الاسلام علائیان گفت: امروز مرکز خدمات حوزه تمام طلاب و روحانیون شیعه، سنی، برادران، خواهران، ایرانی و غیر ایرانی و همچنین خانواده آنان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

وی گفت: خدماتی که این مرکز ارائه می‌کند در حداقل حقوق شهروندی قرار دارد، ولی مجموعه مرکز با تمام توان تلاش می‌کند که خدماتش به‌روز و به‌موقع باشد تا طلاب آرامش فکری بیشتری برای درس و بحث داشته باشند.

نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سپس توضیحاتی در مورد فعالیت‌های مرکز خدمات ارائه کرد و سپس به سؤالات مطرح شده در مورد این خدمات پاسخ داد.

در پایان این دیدارها حجت الاسلام علائیان از طلاب ممتاز، حافظین قرآن و کادر این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha