پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی لارگانی

حوزه/رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: يكي از مهم ترين سلاح هاي ما در برابر دشمن، علم و آگاهي و بصیرت است، كه طلاب و روحانیت و حوزه های علمیه جلودار تحقق این امر در سطح جامعه هستند واین مهمترین وظیفه برای صیانت از انقلاب و آرمان ها است.

حجت الاسلام سید ناصر موسوي لارگاني در  گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، پیرامون نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن در طول سی و نه سال گذشته، گفت: يكي از مهم ترين وظايف هر مسلمان ایرانی اين است كه با تمام وجود براي حفظ انقلاب و مملكت خويش بجنگد.

وی  گفت: در اين ميان نقش روحانيون و طلاب براي حفظ و صيانت از اين مهم بيشتر و پر رنگ تر دیگر اقشار چرا که رنگ انقلاب اسلامی ما اسلامیت و پرچمدار اسلام روحانیت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه تصريح كرد: از آنجايي كه طلاب و روحانيون مهم ترين نقش پيروزي انقلاب اسلامي را عهده دار بودند، لذا بر آنها واجب است براي حفظ و نگهداري از آن توطئه دشمنان را شناسايي كرده و در مقابل آنان ايستادگي كنند.

وی ابراز کرد: حضور روحانيون در اين پيروزي و نقش آفريني آنان، كساني كه سال ها در سياه چاله هاي ساواك بودند و براي اين پيروزي شكنجه هاي بسياري را تحمل كردند در تاریخ ثبت و ضبط شده و غیر قابل حذف و انکار است.

وي با اشاره به اینکه یک مرجع تقليد در رأس نظام جمهوري اسلامي ايران قرار دارد، افزود: دشمنان همواره براي خارج كردن و حذف روحانيت از اين نظام در تلاش بوده اند که این بسیار خطرناک است.

حجت الاسلام موسوي لارگانی اظهار كرد: دشمنان ما براي رسيدن به خواسته هاي از پيش تعيين شده خود، همواره از طريق فريب اذهان عمومي عمل كرده و در داخل كشور كساني خواسته يا ناخواسته در برابر كشور قد علم مي كنند.

وي روحانیت در بطن و متن انقلاب قرار دارد، عنوان كرد: دشمنان جمهوري اسلامي، براي تخريب ذهنيت مردم نسبت به روحانيون و طلاب از هيچ حرف و تهمتي فرو گذار نيستند و اين در حالي است كه هيچ كدام از اين موضوعات واقعيت ندارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مهم ترين وظايف روحانيت اين است كه متحد و پشت سر هم براي رهبر و اين نظام فعاليت داشته باشند كه اين اتحاد و يكپارچگي باعث ارتقاء نظام جمهوري اسلامي ما خواهد شد.

وي بيان كرد: يكي از مهم ترين سلاح هاي ما در برابر دشمن، علم و آگاهي و بصیرت است، كه طلاب و روحانیت وحوزه های علمیه  جلودار تحقق این امر در سطح جامعه هستند و این مهمترین وظیفه برای صیانت از انقلاب و آرمان ها است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha