جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی با بیان اینکه روحانیت حوزه‌های علمیه نقش مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب دارند، اظهارداشت: آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه دهه فجر را فرصتی مغتنم دانسته و تا می‌توانند به تبیین اهداف انقلاب بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امروز در آیین تجدید بیعت مسئولان و مردم اهواز با آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را اطاعت از مکتب قرآن و وحدت دانست و اظهارداشت: نقش مردم در این پیروزی انکارناپذیر بوده و قطعاً انقلاب اسلامی با وحدت میان مردم و نظام و دولت آسیب نمی‌بینند.

وی با بیان اینکه نقش امام خمینی(ره)، در این پیروزی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، گفت: دوست و دشمن به این موضوع معترف هستند و به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری «این انقلاب بدون نام خمینی در هیچ جا شناخته شده نیست».

شریعتی، اجرای عدالت را وظیفه اولیه مسئولان دانست و تصریح کرد: باید از قدرت و جایگاهی که به برکت انقلاب به دست آوردیم، به نحو احسن استفاده و خدماتی که بر ذمه ما می‌باشد را به مردم ارائه کنیم که اجرای عدالت یکی از این موارد است.

این مقام مسئول، با تأکید بر اینکه اهتمام مدیریت اجرایی استان خوزستان بر اجرای عدالت اجتماعی است، گفت: احترام به آزادی‌های مردم که یکی از شعارهای اولیه و اساسی انقلاب بوده، مدنظر مدیریت استانداری خوزستان می‌باشد و ما نسبت به آن‌ها متعهد می‌باشیم.

استاندار خوزستان، تصریح کرد:  همه مدیران باید در برخورد با مردم نهایت احترام و تکریم را داشته باشند و با آغوش باز حرف‌های آنان به ویژه جوانان را بشنوند.

وی در پایان با بیان اینکه روحانیت و حوزه‌های علمیه نقش مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب دارند، اظهارداشت: آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه دهه فجر را فرصتی مغتنم دانسته و تا می‌توانند به تبیین اهداف انقلاب بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha