چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ گلباران بیت امام در آغاز ایام الله دهه فجر

حوزه/ بیت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد استان و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیین آغاز برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان قم پیش از ظهر امروز در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

نیروهای مسلح استان، مردم شهیدپرور، روحانیون، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، و مدیران و شخصیت‌های برجسته استان قم از جمله مهدی صادقی استاندار قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و معاونان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در این مراسم حضور داشتند.

یکی از اساتید حوزوی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: شایسته‌سالاری به‌عنوان یک اصل باید بر همه عرصه‌های کشور حاکم باشد تا افراد مسئول اجازه ندهند که امور نظام اسلامی بر دوش نااهلان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت مستمر خود را در عرصه‌های مختلف با سرعت قابل توجهی دنبال می‌کند، گفت: این انقلاب متعلق به حضرت فاطمه زهرا(س) است به همین علت با تکیه بر آرمان‌های مشخصی به حرکت خود ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است، افراد شرکت‌کننده در این مراسم بعد از برگزاری این مراسم با سردادن شعارهای انقلابی از جمله «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «خامنه‌ای، خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به سمت بیت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حرکت و در این بیت با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha