جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: انتقال مفاهیم انقلابی به نسل جوان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی قابل، پیش از ظهر امروز در آیین گل‌باران مزار شهدا با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار و روحانیون حوزه‌های علمیه قزوین، ضمن گرامیداشت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با ورود تاریخی و ماندگار خود پس از سال‌ها توانست پایه‌های رژیم شاهنشاهی را سرنگون نماید.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: ما باید به تبیین برنامه‌های پیروزی انقلاب در مکان‌هایی چون مدارس و مساجد بپردازیم و انتقال مفاهیم انقلابی به نسل جوان را رونق دهیم.

وی افزود: باید جوانانمان را با دستاوردهای انقلاب و سختی‌ها، مشکلات و موانع این راه آشنا کنیم و به مقایسه دقیقی از دوران پیش از انقلاب و دوران پس از انقلاب بپردازیم  ، چراکه جوانان آینده‌سازان این کشور هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قابل خاطرنشان کرد: ما باید جشن‌های انقلاب را با شور و شوق هرچه بیشتر و پررنگ‌تر از همیشه برگزار کرده و به تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بپردازیم، چراکه نسل جوان در آینده‌ای نه‌چندان دور مسئولیتی خطیر را بر عهده‌دارند و باید در این خصوص کاملاً توجیه و آگاه شوند.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که اگر نسل جوان آمادگی و شناخت کافی را در خصوص انقلاب و دستاوردهایش را نداشته باشند یقیناً با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد، لذا باید این مهم همواره موردتوجه قرار گیرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: امروز ما باید بازگشت و تعریف جدیدی نسبت به انقلاب داشته باشیم چراکه انقلاب ما در قرن بیستم یک انقلاب غایت‌گرا، عالم‌گیر، جهان‌شمول و بی‌نظیر بود که با هدایتگری‌های امام خمینی (ره) بازخورد خوبی را در داخل و خارج از کشور با خود به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه روحیه و مجاهدت انقلابی و هم‌چنین انگیزه خدایی و معنویت افراد تلاش‌های خوبی برای رسیدن به اهداف اصیل انقلاب صورت گرفته و لازم است این تلاش‌ها همواره ادامه‌دار باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قابل افزود: فجر انقلاب دمیدن خورشید استقلال و آزادی است، چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند «انقلاب مقطع رهایی ملت ایران بوده است» و دهه فجر زمانی برای تجدیدقوای نیروهای انقلابی است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha