سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ جلال الدین صغیر

حوزه/ شیخ جلال الدین صغیر گفت: مسئولان بحرین در زمینه جایگزین کردن مردم و تغییر ساکنان کشور از سیاست رژیم صهیونیستی تقلید می کنند و در این زمینه از اوضاع نابسامان منطقه و سکوت شرم آور بین الملل نیز استفاده می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین شیخ جلال الدین صغیر عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق روز گذشته با محکوم کردن رفتار و سیاست های آل خلیفه در سرکوب مردم بحرین گفت: مسئولان بحرین در زمینه جایگزین کردن مردم و تغییر ساکنان کشور از سیاست رژیم صهیونیستی تقلید می کنند و در این زمینه از اوضاع نابسامان منطقه و سکوت شرم آور بین الملل نیز استفاده می کنند.

وی افزود: کار به جایی رسیده که فعالیت در زمینه خمس به عنوان یک واجب اسلامی در بحرین جرم شمرده می شود و مسئولان رژیم اموال خمس و وجوهات شرعی را مصادره می کنند و وضعیت این کشور مصیبت بار شده و در زمینه پلیدی و دشمنی با شیعیان به بالاتریندرجه رسیده است.

شیخ صغیر خطاب به مسئولان بحرین گفت: آیا شما خود را حکومتی قابل احترام می دانید در حالی که به بیگانگان تابعیت بحرینی داده، اما شهروندان اصیل بحرین را از کشور اخراج می‌کنید؟!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha