پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جریان الوفاء بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی طی بیانیه ای گفت: اقدامات خصمانه و احکامی که دادگاه های رژیم آل خلیفه صادر می کند، موجب شکست رژیم در ایجاد رعب و وحشت و جلوگیری از ادامه انقلاب خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی طی بیانیه ای گفت: اقدامات خصمانه و احکامی که دادگاه های رژیم آل خلیفه صادر می کند، موجب شکست رژیم در ایجاد رعب و وحشت و جلوگیری از ادامه انقلاب خواهد شد.

این جریان انقلابی بحرین تصریح کرد: رژیم آل خلیفه امیدوار است که از طریق رزمایش های امنیتی، افزایش احکام مستبدانه و سیاسی، تبعید اجباری، هجوم ها و بازداشت ها به پیروزی دست یابد.

در بیانیه جریان الوفا آمده: پاسخ به رژیم در میدان های انقلاب بوده و همچنان ادامه دارد و آمادگی ها و مقدمات لازم برای برگزاری هفتمین سالگرد انقلاب 14 فوریه انجام شده  است.

جریان الوفاء الاسلامی در خصوص حکم زندان یکساله آیت الله عیسی قاسم گفت:  این اقدام، دلالت آشکاری است بر شکاف میان رژیم و ملت که ممکن است به جدایی بدون بازگشت تبدیل شود.

همچنین در خصوص احکام صادره علیه 60 شهروند بحرینی که دو حکم برای اعدام بود، گفت: این احکام بر عمق بحران رژیم می افزاید و این اقدام شکست رژیم را در طول عمر انقلاب ثابت می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha