پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی کارگر - حوزه یزد

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: روحانیون معتمد مردم ، جلودار انقلاب و زبان گویای اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در جمع روحانیون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: امام با حمایت مردم حرکت عظیم خود را شروع و سرانجام در بهمن ماه سال 57 انقلاب به پیروزی رسید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، انقلابی با تاکید بر اینکه با همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان باز هم انقلاب به راه خود ادامه می دهد گفت: این راه با پایبندی مردم و رهبری بزرگ و توانا ادامه دارد.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به اینکه روحانیت باید در این ایام دستاوردهای انقلاب و نظام را برای مردم تبیین و بیان کنند، تاکید کرد: روحانیت در طول تاریخ به‌عنوان معتمد مردم و جلودار انقلاب و با توجه به ارتباط خوب با مردم می‌توانند تاثیرگذاری بسیار بیشتری نسبت به اقشار دیگر جامعه روی مردم داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه در قرآن چهار عامل موثر در اعتلای حکومت ها بسیار مهم است گفت: این چهار عامل در کتاب جامعه و تاریخ از شهید مطهری نیز اشاره شده است که عدالت، اتحاد و یکپارچگی در کشور و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه این عوامل است.

این مسئول فرهنگی در پایان با تاکید بر اینکه امروزه با توجه به شرایط حساس باید بیشتر از گذشته مدافع نظام و ولایت فقیه باشیم، اظهار داشت: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی دنبال تضعیف دین در بین جهان هستند و ما باید نسبت به تحرکات آنها هوشیار باشیم، زیرا روحانیت زبان گویای اسلام است و نباید نسبت به این مسئله کوتاهی کند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha