جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری داهیانه امام خمینی(ره) فرق میان اسلام حقیقی و اسلام غربی را برای جهانیان آشکار کرد، چرا که انقلاب اسلامی ایران، زندگی با عزت و شرافت را نه تنها به مردم ایران، بلکه به تمامی انسان‌های آزاد اندیش و متفکر چه مسلمان و چه غیر مسلمان هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به ابعاد شخصیتی وولایتمداری آن حضرت اشاره کرد و گفت: فاطمه زهرا (س) بهترین الگوی زنان و دختران امروزی است.

وی با بیان این که زنان جامعه باید با تاسی از این بانوی بزرگوار شأن و منزلت خود را در جامعه حفظ و منشا تربیت صحیح فرزندان باشند، افزود: با توجه به هجمه هایی که امروز برای بدنام کردن جایگاه زن در جوامع غربی صورت می گیرد، به جرأت می توان گفت حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای سبک زندگی همه زنان عالم است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این الگوگیری نباید محدود به یاد کردن و گریه کردن برای مصیبت اهل‌بیت (ع) باشد و لازم است به صورت عملی سیره و منش زندگی ائمه اطهار(ع) مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسیدر ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به نقش ایران اسلامی در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان در سراسر جهان، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشوری مقتدر و اسلامی می‌شناسند و عملکرد‌های مقام معظم رهبری را برای خود راهگشا و الگو می‌دانند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که ایران توانست با وجود فشارهای غرب با اقتدار جهان اسلام را رهبری کند و امید را در دل مسلمانان روشن کند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری داهیانه امام خمینی(ره) فرق میان اسلام حقیقی و اسلام غربی را برای جهانیان آشکار کرد، چرا که انقلاب اسلامی ایران، زندگی با عزت و شرافت را نه تنها به مردم ایران، بلکه به تمامی انسان‌های آزاد اندیش و متفکر چه مسلمان و چه غیر مسلمان هدیه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha