شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قنبری - جامعه المصطفی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قنبری با بیان این که معاونت ارتباطات و بین الملل جامعة المصطفی، مجموعه ای در هم تنیده با دیگر بخش های تخصصی است، گفت: دانش آموختگان جامعه المصطفی نمودی از هیمنه فعالیت های المصطفی در عرصه های مختلف بین المللی هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین قنبری، معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی مؤسسه الحکمة و مدیران معاونت ارتباطات بین الملل المصطفی، ضمن تسلیت ایام سوگواری زهرای اطهر(علیها السلام)  به اهمیت معاونت ارتباطات و بین الملل در ارتباطات برون سازمانی جامعه المصطفی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: دیده ­بانی بین المللی و رصد دائم جریان های فکری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی محیط پیرامونی و بازسازی معابر ورود به فضای بین الملل  از مهمترین وظایف معاونت ارتباطات و بین الملل  است و دانش آموختگان نمود همه تلاش ها و  فعالیت های جامعه المصطفی به شمار می روند.

حجت الاسلام والمسلمین قنبری افزود: دانش آموختگان جامعه المصطفی نمودی از هیمنه فعالیت های المصطفی در عرصه های مختلف بین المللی به شمار می روند.

وی عقلانیت، معنویت و سلوک اخلاقی را از مهمترین ویژگی های دانش آموختگان جامعه المصطفی برشمرد و تصریح کرد: بهره گیری و صیانت از ظرفیت های دانش آموختگان جامعه المصطفی نیازمند فعالیتی چشم گیر است که باید با مشارکت تمام نهادها و مراکز المصطفی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قنبری توجه به هدفمند سازی برنامه ها را مهمترین اصل ارتقاء تأثیرگذاری فعالیت ها دانست و یادآور شد: ارزیابی، ارزش یابی به منظور  شناسایی نقاط ضعف و بهره مندی از تجارب نیازمند همدلی همگانی و گروهی است.

وی شبکه سازی ارتباطی جامعه المصطفی با دانش آموختگان را مهم ارزیابی نمود و ابراز داشت: بازخورد گیری ارتباط جامعه المصطفی با دانش آموختگان بر اساس محیط پیرامونی و حوزه فعالیتی ایشان صورت گرفته، این مهم از اصول فعالیتی مجموعه های آموزشی و پژوهشی فعال در عرصه بین الملل به شمار می رود.

معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی نگاه های جمعی و تیمی را ارتقاء بخش برنامه های سازمانی برشمرد و تصریح کرد: در جامعه المصطفی نیازمند تأسیس مرکزی به منظور روشمند سازی تفکرات جمعی هستیم تا اقدامات گروهی مبتنی بر تفکر جمعی را هدف گذاری نماید؛ این مهم تإثیرات فراوانی را در جهش فعالیت ها رقم خواهد زد.

وی مؤسسه الحکمة را بین المللی ترین مرکز صفی جامعه المصطفی دانست و خاطرنشان کرد: دهمین گردهمایی دانش آموختگان جامعه المصطفی به دلیل هم فکری، هم آوایی و هم افزایی میان سازمانی مراکز جامعه المصطفی، از موفق ترین دوره ها به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین قنبری در پایان تأکید کرد: معاونت ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی تمام ظرفیت های خود را متعلق به همه مراکز و مؤسسات صفی جامعه المصطفی می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha