چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار علی فضلی

حوزه/ جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همان طور که در دوران مقدس از ظرفیت و توان بالای مردم برای غلبه بر دشمن بهره بردیم امروز هم برای حل مشکلات باید از توان عظیم مردم استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار علی فضلی دوشنبه شب طی سخنانی در ادامه سلسله نشست های بزرگداشت دهه مبارک فجر که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با بیان این که امروز بسیاری از آزادی خواهان و حق طلبان دنیا به ویژه در منطقه ما برای رهایی از چنگال ظلم و ستم، متاثر از الگوی ارایه شده از انقلاب اسلامی ایران هستند، ابراز داشت: به لطف الهی شاهد بودیم که بساط ظلم داعش و داعشی ها با جان فشانی شهدا و رزمندگان محور مقاومت اسلامی در عراق و سوریه برچیده شد و این ها از برکات انقلاب اسلامی و صدور پیام آن به کشورهای منطقه است.

وی افزود: امام خمینی (ره) به ما یاد داد که ما مأمور به انجام تکلیف هستیم و نه نتیجه و لذا نباید به بهانه نرسیدن به نتیجه در انجام وظایف خود ، سستی و کوتاهی داشته باشیم.

این رزمنده و فرمانده سال های دفاع مقدس همچنین با اشاره به برخی خاطرات رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: حقایق و سختی های دوران انقلاب و دفاع مقدس باید برای نسل جدید گفته شده و از طریق ابزار هنر و رسانه و فضای مجازی این کار صورت گیرد تا جوانان و نوجوانان امروز کشور بدانند که ما چگونه از نظام اسلامی و این آب و خاک دفاع کردیم و نگذاشتیم که دشمن متجاوز حتی یک وجب از این سرزمین مقدس را اشغال و غصب کند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله کلیدی ترین رموز موفقیت ما در دوران جنگ تحمیلی بعد از عنایات الهی ، رهبری حکیمانه امام راحل به عنوان ولی فقیه شجاع و حکیم و نیز همراهی مردم بود به طوری که اگر رهبری امام و حضور مردم در صحنه نبود، ما نمی توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.

فضلی همچنین با بیان این که امروز هم با توکل بر خدا، تبعیت از ولی فقیه و همراهی و وحدت مردم می توانیم بر مشکلات فعلی فائق شویم، گفت: دشمنان دست از کینه توزی علیه ملت و نظام ما برنمی دارند و لذا راه مقابله همانا حفظ و تقویت بصیرت و هوشیاری و آمادگی ماست .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که آمریکا و جبهه استکبار به دنبال انتقال داعش به افغانستان است، اظهار داشت: آن ها خود داعش را به وجود آورده و تقویت کردند و وقتی در عراق و سوریه ، تیرشان به سنگ خورد امروز سناریوهای دیگری طراحی کرده اند تا از تفکر تروریسم تکفیری برای پیشبرد اهداف و مقاصد شوم خود استفاده کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با بیان این که نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و بسیج همه در خدمت اهداف عالی نظام وانقلاب و خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: در زلزله اخیر کرمانشاه حقیقتاً هم چون ارتش ، سپاه و بسیج جزو اولین نهاد ها و مجموعه‌هایی بودند که در صحنه حاضر شده و با روحیه و فرهنگ جهادی به مردم زلزله زده و مصیبت دیده یاری رساندند.

وی با اشاره به انتقال و احداث بیش از 8 هزار کانکس از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در مناطق زلزله‌زده غرب کشور افزود: در مجموع بیش از پنج هزار کانکس مردمی نیز از نقاط مختلف کشور جمع‌آوری و در مناطق زلزله‌زده در حال استفاده است، ضمن آن که حدود دو هزار سرویس بهداشتی و بیش از 400 حمام در منطقه ایجاد شد که این ها بخشی از خدمات رسانی مجموعه های نظامی و مردمی به این مردم عزیز مناطق زلزله زده است.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha