پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ حضور حماسی مردم تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های یوم‌الله ۲۲ بهمن در این استان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۵۰ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: برنامه‌های یوم‌الله 22 بهمن شروع راهپیمایی را رأس ساعت 9 صبح یکشنبه 22 بهمن در بجنورد و تمام شهرستان‌ها هم‌زمان با کل کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در بیش از 50 نقطه در سطح استان اعم از روستاها، مراکز بخش‌ها، دهستان‌ها، مناطق عشایری و مراکز شهرستان‌ها طبق سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: در مرکز استان تجمع بزرگ راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن ساعت 9 صبح در میدان شهید خواهد بود و بعد از آن حرکت به سمت میدان حضرت قائم و بلوار مصلا و در پایان هم از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به ارزش بالای انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن روز پیروزی ایمان بر کفر، حق بر باطل و نور بر ظلمت است و همچنین 22 بهمن یادآور رشادت، آزادمردی و فداکاری جوانان و عزیزان این مرزوبوم است و این روز بین همه ایام‌الله‌ها ویژگی خاص خود را دارد و بایستی به نحو احسن گرامی داشته شود.

ملت ایران نمی‌گذارند تاریخ صدر اسلام تکرار شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه ملت ایران نمی‌گذارند تاریخ صدر اسلام تکرار شود، گفت: مردم ما انقلاب را دوست دارند و بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی و جناح‌بازی‌های برخی از افراد، درصحنه‌های مهم حضوری مؤثر دارند.

وی افزود: امروز دشمن تصور کرده که با دستان کثیف و نیت‌های ناپاک می‌تواند زلالی و پاکی این ایام را بپوشاند که این‌ها نشان از بی‌خردی، حماقت و دست‌خالی بودن دشمن دارد.

حجت‌الاسلام سالاری وی با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جوامع بین‌المللی اظهار داشت: اوضاع کشور پیش از انقلاب با اوضاع کنونی جمهوری اسلامی ایران قابل قیاس نبوده و عزت امروزه خود را مدیون این نظام و بنیان‌گذار آن هستیم.

وی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال با حضور مردم باشکوه‌تر و باصلابت‌تر از گذشته برگزار می‌شود و به مثابه تولدی دوباره برای انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: حضور فراگیر مردم ایران در عرصه‌های مختلف بخصوص جشن پیروزی انقلاب به پیروی از رهبر عظیم الشان و به دنبال تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است.

وی با اشاره به شرایط ویژه و مهم کشورمان در عرصه بین‌المللی خاطرنشان کرد: هم‌وطنان با حضور گسترده خود با توجه به شرایط جدید بین‌المللی و تهدیدات سردمداران آمریکا علیه کشورمان، پاسخ قاطع و محکمی به این یاوه‌گویی‌ها می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha