جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ، امام جمعه بجنورد

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه نیروهای حراست چشمان بیدار نظام اسلامی‌ هستند، گفت: دیده‌بانی و حراست با مچ‌گیری و آبروریزی متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان و کارشناسان حراست ادارات و نهادهای استان اظهار داشت: نیروهای حراست، در ادارات و نهادها چشمان بیدار نظام و انقلاب هستند و از آرمان‌های اسلام و انقلاب صیانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دیده‌بانی و حراست با مچ‌گیری و آبروریزی متفاوت است، افزود: رسالت مسئولان حراست، کنترل نامرئی و ایجاد احساس دیده شدن رفتارها در کارکنان است که این امر خود باعث ایجاد نظم و انضباط و تقیّد می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: همان‌گونه که این عالم توسط خدا و فرشتگان مقرب الهی رصد می‌شود، نظام اسلامی و انقلاب هم باید توسط افرادی متعهد و دلسوز حراست و حفاظت شود تا جامعه اسلامی از مسیر اصلی خود خارج نشود.

وی با بیان اینکه حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف مسئولان در این نظام مقدس است، اظهار داشت: اسلام درعین‌حال که از مسلمان٬ رحمانیت را خواسته است، بر «اشداء علی الکفار» و مبارزه با طاغوت نیز تأکید دارد.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان دين و نظام اسلامي عليه ارزش‌های فرهنگي، ديني و اعتقادي ملت ايران، تصریح کرد: امروزه دشمنان دين و اسلام ناب محمدي قصد دارند با تغيير هويت اسلامي ملت ايران پایه‌های اعتقادي و ديني آن‌ها را تضعيف كنند.

وی، ولایت‌پذیری مردم را از عوامل مؤثر خنثي شدن نفوذی‌ها و توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: اگر مردم ولایت‌پذیر باشند، نفوذی‌ها به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند به اين انقلاب و مسير موفقيت آن ضربه وارد كنند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نشان‌دهنده موضع جبهه حق علیه باطل بود که عامل اصلی پیروزی انقلاب، بصیرت و نفس مطمئنهٔ امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ماه محرم آغاز شد و بی‌شک انقلاب اسلامی ما تداوم عاشورای حسینی است که باید قدر آن را بدانیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب عاشورای حسینی است و وظیفه داریم تا انقلاب را به سر منزل و مقصود نهایی برسانیم تا به دست صاحب اصلی آن صاحب‌الزمان (عج)  برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha