جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی معلمی - امام جمعه قائمشهر

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که آراء و اندیشه های امام خمینی(ره) برای همه ادوار است و کسی نمی تواند آن را محدود به یک دوره خاص کند، گفت: وصیت نامه امام برای دیروز، امروز و فردای ملت ایران است و فعالان عرصه فرهنگی و هنری باید آن را با ادبیات روز به جوانان ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت:  ۳۹ سال قبل یک اتفاق استثنایی در تاریخ جهان و ایران افتاد و با بصیرت مردم با انقلاب اسلامی دست بیگانه از کشور کوتاه شده است.

وی با اشاره به این که امروز ملت ایران چیزی از کشورهای بیگانه کم ندارد و این ملت می‌تواند با نبوغ خود همه مشکلات را برطرف کند، افزود: امروز مهم این است که هرچه داریم از خود داریم و دست بیگانگان از کشور ما کوتاه شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جوانان بسیاری در شهرهای مختلف کشور برای پیروزی انقلاب از سوی رژیم طاغوت به خاک و خون کشیده شدند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با همین خون های پاک به پیروزی رسید.

وی با اشاره به این که مدیران و آحاد مردم باید در مقابل خون شهدا احساس مسؤولیت کنند، خاطرنشان کرد: امروز مسؤولان کشور باید ادامه دهنده مسیر شهدا باشند، چون همه ما باید پاسخگوی شهدا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: قبل انقلاب پزشکانی از کشورهای هند و بنگلادش در کشور حضور داشتند، درحالی که در همان زمان نیز جوانان ما در علم پزشکی ظرفیت و توان بالایی داشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حکومت به گونه ای عرصه را تنگ کرده بود تا چشم به بیگانگان داشته باشیم، افزود: به همین دلیل حتی پزشکان نیز از کشورهای دیگر به ایران می آمدند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز که 39 سال از عمر انقلاب می گذرد، کشورمان در عرصه پزشکی به جایگاه ممتازی در جهان تبدیل شده است، گفت: به گونه ای که حتی بیماران خارجی نیز برای معالجه به ایران سفر می‌کنند تا مداوا شوند و این نشان از قدرت ایران در علم پزشکی است که باعث پیشرفت کشور در این موضوع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که امروز باید اهداف والای امام خمینی(ره) و همچنین دستاوردهای ارزشمند انقلاب به شیوه های مختلفی در جامعه بازخوانی شود، خاطرنشان کرد: برای این که قدر این لحظات را بدانیم باید همواره گذری به گذشته و شرایط آن دوران داشته باشیم تا قدر امروز را بدانیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وصیت نامه امام خمینی(ره) اهداف انقلاب اسلامی است که باید به خوبی درک شود، افزود: این وصیت نامه منشوری برای حرکت مسؤولان و مدیران بخش های مختلف کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که وصیت‌نامه امام راحل برای آیندگان نوشته شده است، تصریح کرد: وصیت نامه امام برای دیروز، امروز و فردای ملت ایران است و فعالان عرصه فرهنگی و هنری باید آن را با ادبیات روز به جوانان ارائه دهند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آراء و اندیشه های امام خمینی(ره) برای همه ادوار است و کسی نمی تواند آن را محدود به یک دوره خاص کند، خطرنشان کرد: متأسفانه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند تا اندیشه های امام راحل را برای جامعه امروز غیر قابل استفاده عنوان کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز این اندیشه های ناب مورد توجه بسیاری از ملت های جهان قرار گرفته است، افزود: ملت های آزادی خواه جهان با بهره گیری از گفتمان امام خمینی(ره) توانستند حرکت های بزرگی را علیه ظلم و استبداد خلق کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید پیمان خواهند کرد، گفت: این مردم قدرشناس در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب، پایبندی خود را به این نظام دینی اعلام کردند.

وی با دعوت از حضور حماسی مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن مانع توطئه های دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد و امید آنها را به یأس تبدیل خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که راهپیمایی 22 بهمن مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران همواره پشتیبان موفقیت نظام جمهوری اسلامی بوده و است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی و میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت خواهند کرد که انقلاب اسلامی بالنده تر از گذشته در حال پیمودن اهداف متعالی خود است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha