دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عیادت نماینده مجلس خبرگان رهبری از بیماران

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در اقدامی شایسته و در خور تقدیر، با حضور در بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر، از بیماران بستری در بخش های مختلف این بیمارستان عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، امروز و در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در اقدامی شایسته و در خور تقدیر با حضور در بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر، از بیماران بستری بخش های مختلف این بیمارستان عیادت کرد.

 

                              

 

عضو خبرگان رهبری در جریان این برنامه، ضمن بازدید از وضعیت و شرایط این بیمارستان با اهداء شاخه گلی به بیماران بستری ضمن گفت و گو با ببا آنان، در جریان آخرین وضعیت درمانی این بیماران قرار گرفت و برای از درگاه خداوند متعال برای آنها طلب عافیت کرد.

بیماران نیز مسائل و مشکلات خود را با نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر در میان گذاشتند.

                               

این گزارش می افزاید، این اقدام شایسته حجت الاسلام والمسلمین معلمی موجب خوشحالی و رضایت بیماران بستری در بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر شد.

                                

بر پایه این گزارش، در این برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر صورت گرفت، مدیر کل و معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و همچنین جمعی از مسؤولان درمانی شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین معلمی را همراهی کردند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha