پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی

حوزه /عربستان با آمریکا قرار بسته تا از کشورشان محافظت کند، اما ما ایرانیان که با دشمن قرار داد نبستیم، با خدا قرار داد بستیم، قرار داد به این است که اهل اعتقادات و پایبند ارزش های دینی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین قوامی امشب در مراسم دهه فجر که در مسجد امام محمد باقر(ع) پردیسان قم برگزار شد، بابیان اینکه قرآن و دین حافظ دین و جامعه اسلامی است  گفت: اگر انسان به خدا پناه ببرد متوجه خواهد شد که خدا بالاترین نگهبان است.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه این روزهای شاهد بودیم که نیروی هوایی کشور مان با رهبر انقلاب بیعت مجدد بستند و این همان پیمان تاریخی با امام راحل بود، افزود: این همافرها، همان  افرادی بودند که در رژیم قبلی تربیت شده بودند، اما خواست خدا بود،این افراد با امام راحل عهد و پیمان ببندند.

وی با بیان اینکه اگر با خدا عهد و پیمان ببندیم و با خدا باشیم هرگز لازم نیست از قدرت های دنیا بترسیم عنوان کرد: همه عالم بدست خدا است، الان شاهدیم قدرتهای بیگانه این همه سلاح اتمی دارند، ولی نمی توانند از آن استفاده کنند، چون خدا نمی خواهد آنها بکار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان اینکه باید به این باور برسیم که حفاظت انقلاب بدست خدا است و این حفاظت الان به 40 سالگی رسیده است، افزود: خدا خواست این انقلاب با وجود این همه مشکلات و فتنه ها بماند.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه وقتی سیاست آمد، خطر برای دین زیادی می شود و مردمی که تا دیروز مطیع پیامبر(ص)  بود در مقابل ولایت ایستادند، گفت: خدا خواست ولایت بماند و ماند، دشمن تلاش کرد تا ولایت نماند، اما خدا خواست، بماند و  ماند.

وی با بیان اینکه انقلاب هم مانند ولایت و کارد بر روی گلوی اسماعیل است که نمی برد، افزود: چون ولایت و کارد بر روی گلوی اسماعیل در اختیار خدا است. اگر انقلاب ماند چون همه چیز در دست خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی اظهار داشت: پس فردا چشن انقلاب است، اگر اعتقادمان را از دست دهیم، قطعا شکست می خوریم.

امام جمعه پردیسان  با بیان اینکه موشک، دین و انقلاب را محافظت نمی کند، بلکه این خدا است که دین و انقلاب را حفظ کرده است، عنوان کرد: اگر معتقد به ارزش های نباشیم، مانند انقلاب های دیگر شکست می خوریم.

وی افزود: مسئولین باید قدر مردم را بدانند،مردم برای انقلاب، جان دادند، مال دادند و حق مردم است راحت زندگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان اینکه عربستان با آمریکا قرار بسته تا از کشورشان محافظت کند، اظهار داشت: ما ایرانیان که با دشمن قرار داد نبستیم، با خدا قرار داد بستیم، قرار داد به این است که اهل اعتقادات و پایبند ارزشهای دینی باشیم.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha