شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاد قرائتی-رئیس ستاد اقامه نماز

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به فتنه انگیزی ها و توطئه هایی که از ابتدای انقلاب وجود داشته است، بر لزوم داشتن بصیرت در میان مسئولان و مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، شب گذشته در ویژه برنامه حرم رضوی با اشاره به فتنه انگیزی ها و توطئه هایی که از ابتدای انقلاب وجود داشته است، بر لزوم بصیرت مسئولان و مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه انسان باید همواره به یاد نعمت‌های خدا باشد، اظهار کرد: همه بدانیم كه دهه فجر، دهه‌ای بود كه خدا به ما فضیلت داد و خط آمریكا كور و خط امام زنده شد و طاغوت فرار كرد.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه نباید به شایعات توجه کرد، ابراز کرد: امروز در جامعه برای شخص من که معلم قرآن هستم تا شخصیت های سیاسی و نظامی کشور شایعاتی مختلفی می سازند که برخی از آنها به نظام ضربه خواهد زد.

وی به اهمیت حفظ انقلاب از انحراف و تحریف اشاره و اظهار کرد: باید جلوی «فساد» و «پارتی بازی» را گرفت و در برابر آن فریاد بزنیم، زیرا انقلاب با وجود آن در خطر است.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به اینکه عمده مشکل بیکاری جوانان به علت نوع تحصیل در آموزش و پرورش و دانشگاه است، گفت: همه ساله در کشور ما به تعداد افراد دارای مدرک دیپلم و لیسانس و فاقد هنر و حرفه افزوده می شود و به آمار بیکاران اضافه می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی همچنین افزود: حتی در حوزه های علمیه نیز باید به دروسی پرداخت که مورد نیاز جامعه است و طلبه امروز همانند بزرگانی چون امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب باید فنون دیگری را بیاموزد که جامعه به آن نیاز دارد و طلبه ای که صرفا به آموزش عمومی حوزه توجه کند با جوان بیکار جامعه تفاوتی ندارد.

 انتهای پیام/313/24

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha