سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: باید راه آنها که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است را به‌ خوبی ادامه دهیم،چرا که این انقلاب اسلامی ایران به برکت خون‌بهای هزاران شهید است.

حجت‌الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: قطعاً تصاویر حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه را با توجه به اهمیت جایگاه آن رسانه‌های مختلف بین‌المللی در صدر اولین اخبار خود قرار می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین افزود: ملت  ایران 37 سال است که با حضور پرجوش‌وخروش خود درصحنه‌های انقلابی، استکبار جهانی را به عقب رانده و امید ملت‌هایی است که در برابر حکومت‌های منطقه ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: در آن ایام مردم شریف ایران نشان دادند اراده ملت تحت رهبری رادمرد تاریخ حضرت امام خمینی (ره) و با وحدت خود بر همه مستکبران پیروز است و همواره همه قشرهای کشور نشان داده‌اند هرکجا که لازم باشد با ایمان و اراده قوی در راه مبارزه با ظلم و دفاع از آزادی درصحنه هستند و اجازه نخواهند داد احدی در خصوص کشور عزیزمان ایران کج‌فکری نماید

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: طی این مدت اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک ایران از ما گرفته شود، خون دادیم و جوان‌های انقلابی از دست دادیم ولی غیرتمان اجازه نداد از خاک کشورمان کم شود.

وی اظهار کرد: اگر دشمنان تابه‌حال جرئت حمله به ایران را نکردند به خاطر این است که امت اسلامی متحد و هم صف هستند و از ولی‌فقیه زمان خود حمایت می‌کنند و همین پشتیبانی و پیمان بستن باارزش‌های انقلاب سبب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز اطاعت‌پذیری ملت از رهبری، یک افتخار ارزنده است و اگر غیرازاین بود پیروزی در هیچ صحنه‌ای امکان‌پذیر نبود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha