جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله عیسی قاسم

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در بیانیه خود گفت: معامله قرن، اقدامی خبیث و خطرناک است که اگر امت راه را به روی آن باز کنند، اجرایی می شود و اگر در مقابل آن بایستند، متوقف می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین در واکنش به رونمایی از معامله قرن بیانیه ای صادر کرد و گفت: این معامله اقدامی خبیث و خطرناکی است که اگر امت راه را به روی آن باز کنند، اجرایی می شود و اگر در مقابل آن بایستند، متوقف می شود، لذا همه به نوبه خود در بستن این راه مسئول هستند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

معامله ننگین،ذلّت بار و خائنانه موسوم به معامله قرن یکی از معامله های بسیار زشت و خطرناکی است که از سوی محور شرارت به رهبری آمریکا و اسرائیل تولید شده و هویت و موجودیت امت اسلام را هدف قرار می دهد.

مشارکت برخی دولت ها، مؤسسات و افرادی از فرزندان این امت در این معامله، ننگ بسیار بزرگی است و مشارکت در آن به معنی اعلام مقابله صریح با امت ما و بیانگر موضع خصمانه و آشکار آن است که می تواند به بی اعتمادی نسبت به تمام کسانی که در این معامله مشارکت داشتند، منجر شود.

این معامله اقدامی خبیث و خطرناکی است که اگر ملت های امت راه را به روی آن باز کنند، اجرایی می شود و اگر در مقابل آن بسته شوند، متوقف می شود، لذا همه به نوبه خود در بستن این راه مسئول هستند.

بله، ملت بر این کار تواناست و اگر اراده کند، مصمم شود، مجاهدت کند و هر آنچه که در توان دارد برای جانفشانی در راه خدا که همان راه عزّت، قدرت و کرامت خود است بدهد، می تواند در کار بزرگتر از  این نیز موفق شود.

تمامی اقشار امت و ملت در راه پیروزی هستند و به خواست خداوند، پیروزی در تمامی مسائل نزدیک است.

هر وقت که ملت های امت در راه خداوند متحد بوده و همبستگی داشته اند و خالصانه برای آن تلاش کردند، عزم و اراده خود را با ایمان به خدا الهام گرفتند و از دین و احکام شرعی طلب هدایت کردند، سریعتر به پیروزی رسیده اند و اراده شیطان در هم شکسته شده است.

 عیسی احمد قاسم

1 فوریه 2020 میلادی  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha