سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

نماینده ولی فقیه درسپاه کربلا با اشاره به این که ملت ایران با همه مشکلات پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند و خواهند ایستاد، گفت: ملت ایران بحران و فتنه ها را پشت سر گذاشتند و امروز این انقلاب را به چهل سالگی رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، امروز در راهپیمایی 22 بهمن نکا، خروش حماسی ملت ایران در راهپیمایی امروز را تعیین کننده دانست و گفت: انشاء الله انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلابا بیان این که ملت ایران ریشه‌های خود را در دین خدا، قرآن و بعثت رسول یافته‌اند، افزود: این ملت انقلاب خود را ادامه عاشورای سیدالشهدا می‌دانند و پای ارزش‌های این انقلاب ایستاده‌اند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که ملت ایران با همه مشکلات پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند و خواهند ایستاد، خاطرنشان کرد: ملت ایران بحران و فتنه ها را پشت سر گذاشتند و امروز این انقلاب را به چهل سالگی رساندند.

وی با بیان این که دشمنان ملت ایران از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب توطئه علیه این نظام دینی را آغاز کردند، گفت: دشمنان همان روزهای ابتدایی وعده داده بودند که کار این انقلاب شش ماهه تمام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به آغاز کودتاهای مختلف از سوی دشمنان از سال های ابتدایی پیروزی انقلاب تصریح کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان، انقلاب با قدرت مسیر خود را ادامه داد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که انقلاب اسلامی ریشه در آیات الهی و سیره اهل بیت(ع) دارد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل انقلاب اسلامی ایران از همه حوادث و بحران ها مصون مانده است و هر روز مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت طی می کند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با خون های بسیاری به دست آمده است، گفت: ملت ما از ابتدای انقلاب تا کنون سینه به سینه از این انقلاب دفاع کرده است و دست از این ارزش‌های خود بر نمی‌دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که انقلاب اسلامی فریاد اسلام را جهانی کرد، افزود: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی در سراسر جهان خودنمایی می کند و این مسأله موجب عصبانیت و هراس دشمنان انقلاب شده است.

وی با اشاره به این که خون پاک شهدا به انقلاب و نظام اسلامی عزت و عظمتی خاص در جهان بخشید، تصریح کرد: امروز ملت ایران در سایه از خودگذشتگی های شهدا به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه در گذشته مسلمانان در دنیا جایگاهی نداشتند و مردم باورشان این بود که اسلام علت عقب ماندگی است، خاطرنشان کرد: اما انقلاب ما نشان داد که این فریب است و استقلال و آزادی به دست آورده و جمهوری اسلامی را پایه گذاری شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که انقلاب اسلامی شکست سنگینی برای آمریکا در جهان بود، افزود: با پیروزی نهصت انقلاب کدخدایی آمریکا در جهان از بین رفت.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برپا شد، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج)، اسلام با ظهور امام عصر(عج) دین اسلام، دین جهانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha