پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مردم کردستان راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، در پیامی از حضور پرشور و تاریخی مردم این استان در حماسه 22 بهمن قدردانی کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مردم سرافراز و همیشه در میدان کردستان

گام‌های استوار شما همیشه افتخارآفرین بوده است و دشمنان شما فراموش نکرده‌اند آن گام‌هایی که در 8 سال جنگ تحمیلی به دفاع از انقلاب اسلامی برداشته شد و امسال در راهپیمایی 22 بهمن آمد و حماسه دیگری را خلق کرد.

درود بر بصیرت و آگاهی شما که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با بددلان و بد خواهان را عرصه پیروزی حق می‌سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت را برای نظاره می‌آرایید.

به نظر می‌رسد 39 سال حضور مردم شریف کردستان هم پای تمام مردم ایران برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب برای دشمنان کافی باشد تا از خواب غفلت بیدار شوند و دست از نیرنگ و توطئه‌چینی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی دست‌بردارند و هم‌چنین دوستان و دشمنان کردستان بدانند که این مردم راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

در پایان مجدداً از حضور حماسی مردم کردستان در 22 بهمن 96 که وعده مقام معظم رهبری را به عرصه عمل رسانده و حماسه تماشایی را خلق کردند مجدداً تشکر می‌نمایم.

سید محمد حسینی شاهرودی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان  و نماینده مردم شریف کردستان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha