شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ مسئولان کشور تمام همت خود را به خدمتگزاری مردم بگذارند، حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و به فکر خدمت باشند خصوصا قدر این جوانان را بدانند و زمینه اشتغال و ازدواج آنان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم از حضور پرشور و کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند.
این مرجع تقلیدگفتند:  مردم ایران مردم وفادار و مومن هستند واقعا باید قدر این مردم متعهد را دانست؛ مسوولان محترم ما چه وظیفه سنگینی در مقابل این وفای مردم دارند، با توجه به همه مشکلات ولی دست از نظام و انقلاب و رهبری برنمی دارند.
ایشان افزودند: این مردم پیامشان این بود که ما این نظام را حفظ خواهیم کرد و به عهد خود با امام و شهدا پابرجا هستیم،حضور جوانان و نوجوانان نشان این بود که نسل های سوم و چهارم انقلاب نیز عظمت این انقلاب و نظام ولایی را درک کرده اند.
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مسئولان تمام همت خود را برای  خدمتگزاری مردم بگذارند؛ حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و به فکر خدمت باشند، خصوصا قدر این جوانان را بدانند و زمینه اشتغال و  ازدواج آنان را فراهم کنند چرا که  ان شاءالله همه اینها با وحدت و همدلی در حول محور رهبری قابل حل است.
ایشان در پایان  پیام این حضور حماسی را به دشمن دانستند و تاکید کردند: دشمن بداند مردم در نگهداری این نظام و انقلاب مقاوم تر شده اند و اجازه دخالت به هیچ کشوری را نخواهند داد، لذا بهتر است آنان دست از اين دشمنی بردارند و تغییر روش دهند و این ملت بزرگ و انقلابی را بهتر بشناسند.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha