جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجید رفیعی

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: تئاتر آیینی "حنانه" به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجید رفیعی، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در نشست خبری به مناسبت اجرای این نمایش که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: نمایش حنانه از بیست و چهارم بهمن ماه تا اول اسفندماه در تالار مرکزی شهر اجرا می شود و در آن هنرمندان مطرح قم همچون علی فرحناک، سید محمد حسینی، زهرا محمدباقری، مهدی رکنی، علی مقدم، احمد شریفی فرد به کارگردانی سید محمد جواد طاهری به ایفای نقش می پردازند.

وی با بیان این که یکی از اهداف مهم مجموعه مدیریت شهری به خصوص سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم حمایت از آیین ها و نمایش های سنتی و مذهبی در این کلانشهر است، گفت: در ایام شهادت صدیقه کبری(س) با تلاش تیم حرفه ای بازیگران تئاتر قم و به روی صحنه بردن این نمایش ارزشمند، حال و هوای مذهبی شهر مقدس قم بیش از پیش معنوی و عطرآگین می شود.

رفیعی همچنین با اشاره به این که برای این نمایش بلیط فروشی صورت می گیرد، افزود: تالار مرکزی شهر از 24 بهمن تا اول اسفند در دو سانس از ساعت 18.30 و 20 میزبان علاقمندان به هنر نمایش است و به گفته عوامل این نمایش در مجموع در این شب ها، 15 بار ، نمایش حنانه برای مردم قم به روی صحنه می رود.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha