پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسوی خواهران

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در پذیرش حوزه های علمیه باید کیفیت محوری مورد نظر باشد، گفت: باید انگیزه ورود به حوزه تا پایان تحصیل با شور در بین ورودی ها حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی امروز در جلسه هماهنگی مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران که در  مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: حوزه های علمیه به عنوان سنگر محکم در مقابله با هجمه فرهنگی، وظیفه خطیری در قبال ایمن سازی جامعه بر عهده دارند .

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای پذیرش با کیفیت از بین خواهران مومن و انقلابی برای ورود به مدارس علمیه لرستان اندیشیده شده است، افزود: در این خصوص رایزنی با بسیح طلاب و مدارس و همچنین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان صورت گرفته است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در پذیرش حوزه های علمیه باید کیفیت محوری مورد نظر باشد، خاطرنشان کرد: باید انگیزه ورود به حوزه تا پایان تحصیل با شور در بین ورودی ها حفظ شود.

برپایه این گزارش، در پایان این جلسه مدیران و معاونان مدارس علمیه استان لرستان اقدمات و فعالیت های تبلیغی و اطلاع رسانی خود را برای جذب افراد علاقمند به حوزه ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha